Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een smartwatch

Budget max 400 euro

Ik wil het gebruiken voor:

Stappentellen
Traptreden tellen
Roeien tellen
Slaap monitoren
Heartrate zonder borstband

Connectie met BlueTooth

Ik zou hem ook willen gebruiken voor muziek dmv mijn bluetooth wireless headphone (Spotify?)

Ook mooi zou zijn wat apps en ook voor telefoon aannemen, SMS, Email ontvangen

Liefst op Android. Kleurenschermpje is een pre.

Ik zat zelf al even te kijken voor een Garmin Vívoactive HRM - GPS Activity tracker of pricewatch: Garmin Vivoactive HR Zwart (Zwart)

Alvast bedankt

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Wil je echt een smartwatch die draait op Android of die kan samenwerken met Android. De smartwatch die je namelijk zelf al gevonden hebt draait niet op Android.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-11 07:50
Hoe nauwkeurig moeten de metingen zijn?
De meeste Android horloges kunnen doen wat je vraagt, echter vertrouw niet op de meest nauwkeurige metingen.

De Garmin die je noemt (en overige sporthorloges) zullen weer geen beperktere(?) mogelijkheid hebben voor SMS/Mail en telefoon opnemen

Verwijderd

Topicstarter
Samenwerken met Android

Hij hoeft niet heel nauwkeurig te zijn. Maar het moet wel een beetje kloppen natuurlijk.

Dit ziet er ook wel goed uit: reviews: Samsung Gear S3: vooral groter, maar ook strakker

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2016 18:45 ]

• Gadgeteer
Die Samsung is nogal iets anders dan de Garmin uit je startpost.

Probeer voor je zelf goed duidelijk te krijgen of je juist een sportwatch met smartfuncties(Garmin) of smartwatch met sportfuncties(Samung) zoekt.

[ Voor 4% gewijzigd door Gadgeteer op 27-09-2016 09:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tja eigenlijk een combi van beide.

Ik vind sportprestaties bijhouden belangrijk. Stappen, hartslag afstand enzo. Ik zou er ook mijn slaap mee willen tracken a la 'sleep as android'. Helemaal mooi als bv endomo met mijn telefoon kan communiceren

Apps vind ik minder belangrijk maar dingen als oproepen, SMS en Skype berichtjes kunnen ontvangen zou leuk zijn. Of apps als buienradar die handig zijn onderweg.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• Gadgeteer
Tip, lees dit eens door

Ik denk dat je best even de eisen op een rijtje zet, dan gaat zoeken welke devices binnen je scope vallen.

Begin eens uit te zoeken welk besturingssysteem je op het horloge wilt hebben. Zolang je dat niet weet, is het erg moeilijk een keuze te maken. Daarna kijk je welke features je wilt, zo kun je een exemplaren afstrepen.
Dan kijk je wat er over blijft en daar zoek je de beste uit (al dan niet met het advies van de gebruikers hier)
Pagina: 1