Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bijlagen niet te openen via Outlook webmail?

Pagina: 1
Acties:

• cleonpatra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-08 16:26
Hallo,

Sorry als ik dit in het verkeerde forum stel. In dat geval graag verplaatsing naar het goede forum ;) ben hier net nieuw dus vandaar.

Ik moet een belangrijke email openen, maar volgens mij is er een update geweest van Outlook.com want als in daar inlog, zie ik alleen het woord 'documenten' en niet de bijlage zelf. In de inbox staat wel bij dat bijlages in de mail zitten.

Zie hieronder:
klik

Hoe kan ik deze ooit openen? Ik had hier tot op heden nooit eerder last van.

Ik hoor het graag!

Leon

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Wellicht dat het door een update van de browser komt. Welke browser gebruik je? Mischien kan je een andere browser proberen om het uit te sluiten en dan ieder geval je bijlage downloaden.

Wat je ook kan proberen is je venster verkleinen naar de grootte van een mobiel scherm om zo de mobiele versie te krijgen. Heb geen idee of dit zo werkt met Outlook maar je kan het proberen.

• cleonpatra
1. Chrome.
2. En wat als ik de mobiele versie krijg?
edit: werkt niet

[ Voor 14% gewijzigd door cleonpatra op 19-09-2016 19:11 ]

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:39
Bedenk even heel goed waar je mee bezig bent,

a: KEN je de afzender?
b: Wie stuurt jou een document genaamd "documenten" ? Verwacht je documenten? Verwacht je een bijlage met de naam documenten?

Sorry voor je probleem heb ik niet zo 1-2-3 een antwoord. Maar mijn alarmbellen gaan af als iemand zegt "Ik heb een belangrijke mail maar krijg de bijlage niet geopend." Denk aan ransomware e.d.

In de tussentijd heb ik Chrome en een outlook.com account. Ik stuur even een bijlage naar mezelf.

[ Voor 11% gewijzigd door __R__ op 19-09-2016 19:13 ]

• cleonpatra
a: jazeker.
b: ja die verwacht ik ook.

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:39
cleonpatra schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:12:
a: jazeker.
b: ja die verwacht ik ook.
Ok, niks gezegd. Onder het woord documenten moet een bijlage verschijnen. Doet Chrome bij mij wel. Edge of Internet explorer geprobeerd?

[ Voor 6% gewijzigd door __R__ op 19-09-2016 19:16 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

cleonpatra schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:05:
Sorry als ik dit in het verkeerde forum stel. In dat geval graag verplaatsing naar het goede forum ;) ben hier net nieuw dus vandaar.
Het gaat je zo te lezen om de client-kant van de wereld en niet het beheer / serverconfiguratie / o.i.d. Ik verplaats het topic even van SWS naar CSA. :)

En inderdaad, check even andere browsers. Het is goed om een volgende keer dergelijke info in de topicstart te zeggen. En natuurlijk eventuele content filters zoals spamfilter, virusscanner, etc.

Soms kan het ook helpen de cache te legen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• cleonpatra
Opgelost,

Het ligt aan Chrome. Via Firefox wel verholpen.

Dank allemaal!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Best kans dat het zichzelf dan wel oplost. (Als het een bug is in Chrome of Outlook.com). Zo niet, toch even mijn tips proberen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1