Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de nieuwste games kunnen spelen op de hoogste settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor de pc zelf ligt op maximaal 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 x 8gb ram geheugen, verder alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
//
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Misschien
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een pc gaan bouwen maar ik noem mezelf nog een beginneling, het zal namelijk de eerste keer zijn dat ik zelf een pc bouw. Heb altijd op console gespeeld, maar wil nu gaan gamen op pc, het liefst op de allerhoogste settings bij de nieuwste spellen. Zat zelf te denken aan een gtx 1070 als grafische kaart, maar dit kan evt. ook een 1060 worden als ik het niet red met m'n budget. Heb geen verstand van wat goed is kwa cooling en dergelijke dus heb geprobeerd een beetje m'n research te doen, heb nu een cooler van zo'n 30 euro en zo'n 100 euro in m'n wenslijst staan, maar weet dus niet wat het verschil er tussen is en in hoeverre het belangrijk is voor m'n pc. Er zal nog wel wat af/bij moeten in m'n wenslijst kwa componenten want zit inmiddels ook al over de 1200 euro. Pc case etc. maakt me niet uit hoe of wat, liefst zo goedkoop mogelijk. Alvast bedankt voor evt. hulp!
Dit heb ik tot nu toe in m'n wenslijst:
Ik wil de nieuwste games kunnen spelen op de hoogste settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor de pc zelf ligt op maximaal 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 x 8gb ram geheugen, verder alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
//
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Misschien
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een pc gaan bouwen maar ik noem mezelf nog een beginneling, het zal namelijk de eerste keer zijn dat ik zelf een pc bouw. Heb altijd op console gespeeld, maar wil nu gaan gamen op pc, het liefst op de allerhoogste settings bij de nieuwste spellen. Zat zelf te denken aan een gtx 1070 als grafische kaart, maar dit kan evt. ook een 1060 worden als ik het niet red met m'n budget. Heb geen verstand van wat goed is kwa cooling en dergelijke dus heb geprobeerd een beetje m'n research te doen, heb nu een cooler van zo'n 30 euro en zo'n 100 euro in m'n wenslijst staan, maar weet dus niet wat het verschil er tussen is en in hoeverre het belangrijk is voor m'n pc. Er zal nog wel wat af/bij moeten in m'n wenslijst kwa componenten want zit inmiddels ook al over de 1200 euro. Pc case etc. maakt me niet uit hoe of wat, liefst zo goedkoop mogelijk. Alvast bedankt voor evt. hulp!
Dit heb ik tot nu toe in m'n wenslijst:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 345,95 | € 345,95 |
1 | MSI Z170A GAMING M3 | € 133,- | € 133,- |
1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 503,45 | € 503,45 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 30,95 | € 30,95 |
1 | Cooler Master MasterAir Maker 8 | € 107,50 | € 107,50 |
1 | Corsair SF600 | € 113,65 | € 113,65 |
1 | Samsung 750 EVO (bulk) 120GB | € 54,81 | € 54,81 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.289,31 |