Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:45
Wegens onbekende redenen is mijn telefoon gereset naar fabrieksinstellingen. Dit gebeurde gewoon gedurende gebruik en niet door middel van een combinatie van knoppen indrukken of via het menu in de telefoon. Er stonden nogal wat foto's in het interne geheugen en niet op de sd kaart. Heb nu al diverse programma's geprobeerd waaronder dr fone en diskdigger en ook de telefoon geroot maar er wordt niets gevonden, behalve een aantal telefoonnummers van kontakten. Heeft er iemand ervaring hiermee en nog belangrijker is er nog een mogelijkheid om de foto's terug te vinden

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Met Recuva misschien aan USB-kabel aanhangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
heb ik al geprobeerd maar recuva kan alleen de gegevens van een sd kaart terughalen en niet van het interne geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 10:25
Mogelijk had je een google account gelinkt en heeft Google Photos op de achtergrond nog backups gedraaid van je foto's? Mijn eigen ervaring hiermee is dat het heel lastig gaat worden om nog foto's terug te halen. Ik heb via Dr Fone toen nog iets kunnen vinden maar verre van alles, eigenlijk vooral troep van apps ipv de DCIM foto's die ik zocht.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Als de sectoren zijn overschreven met nieuwe data is het sowieso erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
geen googleaccount aanwezig, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
er is niets meer op de telefoon geschreven aan info na de onverwachte herstelcyclus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 10:25
Mogelijk nog de app "Undeleter" of anders "FonePaw", beide toen ook gebruikt maar heeft bij mij niets geholpen. De reden ook dat ik nu Google Photos (maar kan ook via andere apps natuurlijk) automatisch een backup laat maken.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
ik was er al bang voor
Pagina: 1