Hallo,
Ik heb een nieuwe pc in elkaar gestoken en blijkbaar werkt de ethernet niet.
Bij de omschrijving staat er CODE 10 (al opgezocht en blijkbaar heeft dit te maken met corrupte drivers maar zou niet weten waarom deze corrupt zouden zijn)
Alle drivers zijn manueel geinstalleerd via de Gigabyte website behalve:
Chipset drivers 5M. (Bij deze komt erop "Er is een onherstelbare fout gedetecteerd bij het installeren").
Als ik bij apparaatbeheer ga kijken staat er zogezegd geen stuurprogramma voor de 1219 V ethernet adapter.
Al geprobeerd om het te verwijderen en terug te installeren maar zonder succes. Ook al geprobeerd om een fresh instal te doen van windows ook geen succes.
Bij de eerste installatie lukte het wel voor een dag zonder problemen.
Iemand soms enig idee?
Mvg
Gigabyte h3dp 150b MOBO.
Ik heb een nieuwe pc in elkaar gestoken en blijkbaar werkt de ethernet niet.
Bij de omschrijving staat er CODE 10 (al opgezocht en blijkbaar heeft dit te maken met corrupte drivers maar zou niet weten waarom deze corrupt zouden zijn)
Alle drivers zijn manueel geinstalleerd via de Gigabyte website behalve:
Chipset drivers 5M. (Bij deze komt erop "Er is een onherstelbare fout gedetecteerd bij het installeren").
Als ik bij apparaatbeheer ga kijken staat er zogezegd geen stuurprogramma voor de 1219 V ethernet adapter.
Al geprobeerd om het te verwijderen en terug te installeren maar zonder succes. Ook al geprobeerd om een fresh instal te doen van windows ook geen succes.
Bij de eerste installatie lukte het wel voor een dag zonder problemen.
Iemand soms enig idee?
Mvg
Gigabyte h3dp 150b MOBO.
[ Voor 10% gewijzigd door diazken op 19-09-2016 16:32 ]