Koptelefoons: kan niet op "Microfoon aanwezig" filteren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Ben ik nu gewoon blind, zit ik in de verkeerde categorie te zoeken, of is het niet mogelijk om te filteren op het feit of er al dan niet een microfoon aanwezig is bij oordopjes? Ik zit momenteel te zoeken in Geluid > Koptelefoons.

Ter verduidelijking: ik ben op zoek naar in-ear oordopjes met een microfoon.

[ Voor 16% gewijzigd door LankHoar op 19-09-2016 16:26 ]

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

LankHoar schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:24:
Ben ik nu gewoon blind, zit ik in de verkeerde categorie te zoeken, of is het niet mogelijk om te filteren op het feit of er al dan niet een microfoon aanwezig is bij oordopjes? Ik zit momenteel te zoeken in Geluid > Koptelefoons.

Ter verduidelijking: ik ben op zoek naar in-ear oordopjes met een microfoon.

Zo specifiek kan het niet nee. Er is wel een filter om op volume of afstandsbediening te filteren en vaak zit er in dat soort gevallen ook een microfoon in.

• LankHoar
  • Nu online

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Glaanie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:32:
[...]

Zo specifiek kan het niet nee. Er is wel een filter om op volume of afstandsbediening te filteren en vaak zit er in dat soort gevallen ook een microfoon in.
Jammer, ik vind dat toch iets doorslaggevends bij oordopjes, vooral omdat ik ze specifiek als headset2go wil gebruiken. Wellicht dat ik hem dan kan suggereren als verbetering :)

Overigens, ik probeerde al te filteren op afstandbediening, maar helaas bleek toen dat 3 van de 4 die ik bekeek toch geen microfoon hadden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

LankHoar schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:00:
[...]

Jammer, ik vind dat toch iets doorslaggevends bij oordopjes, vooral omdat ik ze specifiek als headset2go wil gebruiken. Wellicht dat ik hem dan kan suggereren als verbetering :)

Overigens, ik probeerde al te filteren op afstandbediening, maar helaas bleek toen dat 3 van de 4 die ik bekeek toch geen microfoon hadden..
We gaan dit sowieso meenemen bij de volgende overhaul die gaat plaatsvinden bij audio. Het probleem in dit geval is dat we simpelweg de data niet hebben of er een microfoon in zit of niet. Dat wordt dus nog een uitzoekwerkje tegen die tijd.

• LankHoar
  • Nu online

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Oke, dus er is geen nut in het posten van deze suggestie in het betreffende forumdeel voor suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

LankHoar schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:59:
Oke, dus er is geen nut in het posten van deze suggestie in het betreffende forumdeel voor suggesties?
Voor Pricewatch specificatiesuggesties, -vragen etc kan je in dit forum terecht. Dus nee, dat heeft geen nut, die wordt vanzelf hiernaartoe verplaatst :p
Pagina: 1