In verband met andere woning, ben ik op zoek naar een stereo systeem met ongeveer onderstaande functionaliteiten deze opstelling. Ik heb enige hifi-zaken bezocht on the web, maar komt niet veel verder.
Dus dan hier maar de vraag neerleggen
1 centrale versterker/receiver/hub met:
- 2 speakers die draadloos verbonden zijn met bovenstaande voor in de woonkamer/TV/
- 1 speaker voor in de keuken
- 1 speakers voor boven.
Geschikt voor afspelen van streaming/spotify etc vanaf mobiel/tablet. Eigen app.
Het mooiste zou zijn als je zones kunt gebruiken. Boven andere muziek afspelen dan in de woonkamer (tegelijkertijd).
Met name de 2 speakers in de woonkamer wil ik wel graag kunnen gebruiken als volwaardige stereo set.
Dus liefst ook volwaardige versterker. Ik wil voorkomen dat het zo’n Sonos systeem of bluetooth system wordt.
Iemand tips?
Dus dan hier maar de vraag neerleggen
1 centrale versterker/receiver/hub met:
- 2 speakers die draadloos verbonden zijn met bovenstaande voor in de woonkamer/TV/
- 1 speaker voor in de keuken
- 1 speakers voor boven.
Geschikt voor afspelen van streaming/spotify etc vanaf mobiel/tablet. Eigen app.
Het mooiste zou zijn als je zones kunt gebruiken. Boven andere muziek afspelen dan in de woonkamer (tegelijkertijd).
Met name de 2 speakers in de woonkamer wil ik wel graag kunnen gebruiken als volwaardige stereo set.
Dus liefst ook volwaardige versterker. Ik wil voorkomen dat het zo’n Sonos systeem of bluetooth system wordt.
Iemand tips?