Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen internet op school

Pagina: 1
Acties:

• Garwien
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-07-2023
Beste tweakers,

Mijn laptop heeft geen internet meer op school. Vorige week nog wel maar opeens niet meer, terwijl ik thuis gewoon wel internet heb. Iemand een oplossing hiervoor? Ik gebruik Windows 10 en mijn school maakt gebruik van eduroam, geen idee of dat van belang is maar ik zet het er toch bij voor de zekerheid :).

Groet Gerwin

[ Voor 4% gewijzigd door Garwien op 19-09-2016 13:31 ]

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 13:49
Waarvoor heb je op school internet nodig? Ik ga er vanuit dat je gewoon ook nog boeken hebt om uit te leren :-P

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 08:56
Heb je toevallig een vast IP? Heb je de netwerkkaart al een keer verwijderd? Heb je de IT van school al gebeld? }:O

[ Voor 3% gewijzigd door da_PSI op 19-09-2016 13:33 ]

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-11 16:10
Hoever is de school van je huis?
Misschien helpt een verlengkabel?

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-11 16:10
^^
Sorry, kon het niet laten. Het is wel een beetje de bedoeling dat je aangeeft wat jezelf hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. En een laptop heeft geen internet. De laptop heeft misschien geen netwerk verbinding. Of wel een netwerkverbinding, maar heeft het accespoint geen verbinding met het internet?

(Tip 1: Al geprobeerd om de laptop opnieuw op te starten? Dus helemaal uitzetten en dan weer aanzetten?)

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:34
Op welke school zit je?
Heb je al contact opgenomen met de IT support persoon/afdeling van de school?

Verwijderd

Heb je de juiste aanmeldgegevens gebruikt i.v.m. Eduroam? Bij ons is dat *studentnummer*@student.*schoolnaam*.nl en dan jou eigen wachtwoord van educloud.
Pagina: 1