TV voor op kantoor - Hoe gebruik je die het handigst?

Pagina: 1
Acties:
  • 627 views

• len.asdf
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-12-2021
Beste Tweakers,

Ik werk voor een klein evenementen bedrijfje en wij zijn steeds groter aan het worden. Super leuk allemaal maar we zijn bezig het kantoor wat eh... professioneler aan het maken :-). Daarbij hebben wij een grote tv waarop wij filmpjes / foto's laten zien aan klanten die op bezoek komen. Gewoon voor de sfeer.

Echter ben ik van mening dat wij het scherm nou nog niet echt volledig benutten. Zo kunnen we natuurlijk voor elkaar onze doelstellingen opzetten en algemene informatie betreft boekingen, etc...

Mijn vraag is eigenlijk of hier handige programma's voor zijn? En hoe kunnen wij dat het handigst aanpakken? Nu gebruiken we gewoon een kabeltje... maar dat kan natuurlijk beter/slimmer.

Iemand tips en tricks voor ons? Alvast bedankt!

Ik wist niet zo goed in welke topic ik dit moest zetten. Vandaar de 'Algemene Zaken' :-)

Groeten,

Len

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hij hoeft geen realtime getallen te laten zien?

Kun je dan niet gewoon slides maken ? (In Powerpoint of iets soortgelijks, dan kun je ook foto's en filmpjes invoegen).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:24

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Handige programma's betreft wat? Het opzetten van een filmpje met allerlei informatie? Dat kan op veel verschillende manieren, maar dan moeten we wel weten wat voor een televisie je hebt. Is het een TV die op het netwerk aangesloten kan worden, of deze uitgerust is met een connectie naar een laptop/tv/nuc/*cast etc.

Gebruik de zoekterm "Narrowcasting" eens, daar kan je vast mee uit de voeten :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:51
Hier wordt gewoon e.e.a. in powerpoint gerammeld en die loopt de hele dag met o.a. buienradar en verkeersinfo.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Zoals hier eerder is gezegd moet je je even verdiepen in de wereld van narrowcasting. Narrowcasting hoeft niet duur te zijn, er is erg goede gratis open source narrowcasting software op de markt :)

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:51
Ik denk als TS dat gevonden/gelezen heeft er beter een nieuw topic geopend kan worden met specifieke vragen in één van de tech-gedeelten van de site. General Chat is niet voor dit soort oplossingen. Vandaar een slotje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.