Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor mijn moeder een tablet.

Eisen: snel en licht, uitbreidbaar geheugen zodat ze foto's op een kaartje kan zetten (als backup onderweg)
4G en Wifi

Android is prima , maar mag ook windows zijn.

Max. 10 "

Accu moet wel qua verbruiksduur beetje goed zijn.

Samsung Tab A kwam voorbij en Huawei mediapad

Iemand tips ?

Max. 250€ mag eventueel ook china-tablet zijn mits hij goed werkend te krijgen is voor de NL markt.

Oja.. ze gaat hem mee nemen op reis naar oa Thailand, dus handig is het als er een buitenlandse SIM in kan.

Alle reacties

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
Wat m.b.t. updates? Moet het apparaat (indien het Android wordt) beschikken over de laatste versie en evt ook nog nieuwere versies gaan krijgen?

De Mediapad T1 10.0 draait op 4.4 en de (boven genoemde budget) Mediapad M2 draait out of de box op 5.1. Ook de Samsung Tab A zit met de prijs boven je budget (de variant met 4G) en heeft als ik het goed heb Android 6.

Update: De Mediapad T1 10.0 is via Ziggo voor bestaande abonnees verkrijgbaar met 25% korting bij Mediamarkt.

[ Voor 18% gewijzigd door Gadgeteer op 19-09-2016 13:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
oeps.. kon topic niet meer vinden. inloggen lukte niet.. en nu dus wel

dank voor antwoord

Verwijderd

Topicstarter
Gadgeteer schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:28:
Wat m.b.t. updates? Moet het apparaat (indien het Android wordt) beschikken over de laatste versie en evt ook nog nieuwere versies gaan krijgen?

De Mediapad T1 10.0 draait op 4.4 en de (boven genoemde budget) Mediapad M2 draait out of de box op 5.1. Ook de Samsung Tab A zit met de prijs boven je budget (de variant met 4G) en heeft als ik het goed heb Android 6.

Update: De Mediapad T1 10.0 is via Ziggo voor bestaande abonnees verkrijgbaar met 25% korting bij Mediamarkt.
graag wel updatebaar ja.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken om iets toe te voegen? Twee posts onder elkaar zetten binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 06-10-2016 09:40 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:45:
Samsung Tab A kwam voorbij en Huawei mediapad
Wat is hier mis mee of juist niet en waarom twijfel je nog?
Accu moet wel qua verbruiksduur beetje goed zijn.
'Een beetje goed' zegt helaas niet zoveel. Wat bedoel je met 'een beetje goed'?

Heb je voor de rest nog eisen met betrekking tot ram, processor en opslag?

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
Ik lees max. 250 euro en updatebaar. Dat wordt een uitdaging.
250 euro is niet bepaald het bedrag waarvoor je teveel eisen moet gaan stellen.

Zoals ik al aangaf zijn de types die je noemde al boven je eigen budget
Pagina: 1