Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:31 . Reden: Leeg ivm privacy ]
Dus je verwijdert je url en vervangt hem voor totaal iets anders, waar /speedtest in voorkomt, dat komt meer in de buurt.
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
geek: Tiener vindt 'lek' bij T-Mobile in VS dat gratis onbeperkte data mogeli...majic schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:57:
Waar euh vind ik dit nieuws artikel ?!
|>
Wellicht is een idee voor T.net om dit te testen? Speel T-mobile hier een vuil spelletje door speedtest verkeer voorrang te geven?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL