Cyanogenmod support in pricewatch.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smousa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 13:28
Elke keer als ik een nieuwe telefoon / tablet wil aanschaffen moet ik heen en weer tussen de cyanogenmod wiki pagina's en de pricewatch.

Zou het niet gaaf zijn als er bij de pricewatch een filter komt voor "official" cyanogenmod ondersteuning?

Get.cm is makkelijk te scrapen / koppelen en het zou een waardevolle toevoeging zijn voor de gebruikers!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft Pricewatch dus schopje AND -> PW.

Lijkt me ook een handige toevoeging. Wat dan alleen wel vervelend is, is dat je alle 'community' build die te vinden zijn op XDA niet kan meenemen, waardoor het filter alsnog niet geheel correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

rens-br schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:24:
Dit betreft Pricewatch dus schopje AND -> PW.

Lijkt me ook een handige toevoeging. Wat dan alleen wel vervelend is, is dat je alle 'community' build die te vinden zijn op XDA niet kan meenemen, waardoor het filter alsnog niet geheel correct is.
Je kan toch uit gaan van de wiki van Cyanogenmod zelf uit gaan? Die is actueel en zij bieden de images aan.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Touchdomex schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:29:
[...]
Je kan toch uit gaan van de wiki van Cyanogenmod zelf uit gaan? Die is actueel en zij bieden de images aan.
Staan daar ook de onofficiële builds tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

rens-br schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:30:
[...]

Staan daar ook de onofficiële builds tussen?
Nee alleen de builds die vanuit Cyanogen worden onderhouden.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Touchdomex schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:34:
[...]
Nee alleen de builds die vanuit Cyanogen worden onderhouden.
Ja, dat is dus precies mijn punt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

rens-br schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:36:
[...]

Ja, dat is dus precies mijn punt.
Maar je wil toch de builds die vanuit Cyanogen worden onderhouden hebben, andere builds lijken mij veel minder relevant in dit geval omdat je in dat geval alle custom rom varianten wel kan gaan vermelden.

Anders krijg je ook een enorme wildgroei aan allemaal varianten die maar half werken maar wel er zijn en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Touchdomex schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:39:
[...]
Maar je wil toch de builds die vanuit Cyanogen worden onderhouden hebben, andere builds lijken mij veel minder relevant in dit geval omdat je in dat geval alle custom rom varianten wel kan gaan vermelden.

Anders krijg je ook een enorme wildgroei aan allemaal varianten die maar half werken maar wel er zijn en dat soort dingen.
Het gaat mij er opzich niet zo heel erg veel om CyanogenMod support, maar meer over Custom Rom support. Welke roms dit zijn vind ik niet heel relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

rens-br schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:41:
[...]

Het gaat mij er opzich niet zo heel erg veel om CyanogenMod support, maar meer over Custom Rom support. Welke roms dit zijn vind ik niet heel relevant.
Maar alle toestellen zijn toch te voorzien van een custom rom uitgezonder op een hele kleine hoeveelheid. (echt handjevol voor zover ik weet)

De TS vraagt juist om een overzicht in de PW voor de officiele builds van de wiki van Cyanogen. Daarvoor moet je niet bij XDA zijn maar juist op de wiki van cyanogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Touchdomex schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:43:
[...]
De TS vraagt juist om een overzicht in de PW voor de officiele builds van de wiki van Cyanogen. Daarvoor moet je niet bij XDA zijn maar juist op de wiki van cyanogen.
Goed punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smousa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 13:28
Dus, wat nu? Hoe gaan we dit realiseren?
Pagina: 1