Toon posts:

Asus Z97-A met windows 7 schakelt usb poorten uit?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Na talloze uren googlen registereinstellingen veranderen bios instellingen aanpassen blijft windows 7 de usb poorten disablen terwijl ik in de bios gewoon mius en keyboard heb. Krijg niet gevonden wat het probleem is heb de usb waarden zoals usbstor etc aangepast in register, bios op full initialization gezet en beide instellingen van ehci geprobeerd hands off, maar de poorten zijn disabled eenmaal in windows, er staat gewoon geen prik op.

Weet niet meer wta ik er mee moet, wellicht hier iemand hetzelfde gedoe of een oplossing?

groet en alvast bedankt!

Paulus

[ Voor 0% gewijzigd door dion_b op 19-09-2016 21:43 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 19-09-2016 19:18)

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:34

nelizmastr

Goed wies kapot

Boot eens een linux distro. Werkt het daar wel dan kan het maar zo zijn dat je een brakke driver hebt.

Chipset driver updaten wil ook wel eens wonderen doen. Desnoods usb drivers verwijderen, rebooten en duimen.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:34

nelizmastr

Goed wies kapot

Boot eens een linux distro. Werkt het daar wel dan kan het maar zo zijn dat je een brakke driver hebt.

Chipset driver updaten wil ook wel eens wonderen doen. Desnoods usb drivers verwijderen, rebooten en duimen.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

Verwijderd

Topicstarter
tnx kerel usb drivers tip deed het hem!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

winblows
Kleuterschool nog niet helemaal ontgroeid? :/

Het besturingssysteem heet Windows, evt kritiek erop is een stuk overtuigender als je het onderbouwt ipv kinderachtige woorspelingen in de naam. Aangezien het afleidt en (verkeerde) aandacht trekt pas ik zowel titel als je topicstart aan. Graag voortaan doen alsof je marginaal volwassen bent ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door dion_b op 19-09-2016 21:43 ]

Oslik blyat! Oslik!