Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
39
Verwijderd
Verwijderd

das best duur iedere x denk ik
ik heb puur voor mijn waterkoeling denk ik 500 piek uitgegevn, niet meegerekend is het gereedschap wat ik ervoor gekocht hebt.
wel vindt ik zelf het complete avontuur / de hobby het helemaal waard.
moet je wel een website erover maken !
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
o, ja!!
1 mini koelkast F299,-
2 80W peltiers F180,-
1 48W peltier F60,-
Slangen F20,-
3 kilo Alluminium en
koper F50,-
2 Slang bevestigings
stukken F15,-
Isolatie voor slangen
en waterblok+peltiers F25,-
uhm.......
2 waterpompen F98,-
Radiator F40,-
Siliconen kit F13,-
12*12cm fan F45,-
20A peltier voeding F250,-
______+
Totaal.....uhm... F1144,-
(SLIK.....als ik dat van te voren had geweten had ik het toch iets goedkoper gehouden denk ik en dan een wat snellere cpu gekocht!!!)
Greetz Animal_X
P.S. Die voeding is Te Koop!! en ik heb ook nog een waterpomp liggen!!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
(op zijn verjaardag krijgt hij altijd een kado'tje in de vorm van een extra fannetje/waterblokje of zo

Greetz Animal
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Wel effe testen of ie waterdicht is, hehe.
486 heb ik alweer ongedaan gemaakt van zijn koeling, want die had het toch niet nodig en gebruik hem toch niet meer, hehe.
gtrz,
Despion
Ik vergeet te vragen hoe je het ervoor zorgt dat er geen water langs je pci kaarten en aansluitpoorten loopt. Heb je een soort aquarium om je kast gebouwd?
Ik denk toch dat ik liever voor een gesloten waterkoeling systeem ga wat compleet in mijn kast past.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()