Berichtenmenu verdwijnt na scrollen

Pagina: 1
Acties:

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:14

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Ik zit op Android 5.1 in chrome op m'n mobiel.

Ik heb een lang lijstje notificaties waarbij ik op mobiel niet goed kan zien welke van het rijtje nog niet aangeklikt is, waardoor het icoontje geel blijft. Daarom wil ik ze allemaal maar wissen, met die link onderaan.

De link is echter verder naar onderen dan m'n huidige beeld, door de vele notificaties. Ik moet dus scrollen. Zodra ik echter scroll wordt het menu echter ineens weer het normale menu die je krijgt als je op dat gecombineerde hamburger/poppetje-menu klikt. Hierdoor kan je niet bij items in het berichtmenu die buiten het huidige beeld vallen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:00

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Kan dit inderdaad reproduceren met Chrome For Android 52.0.2 743.98 (Android 6.0)

Dit is trouwens het de link waarmee je alle notificaties op gelezen kan zetten:
https://tweakers.net/notificatie/markeerallesgelezen/

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
En is het onderscheid tussen de gelezen en ongelezen qua kleurstelling inderdaad lastig te zien op mobiel? Of ligt dat aan mij? Meegenomen dat ook steeds meer mensen mobiel van die blauwlichtfilters draaien als f.lux, dat is in je ontwerp ook wel meer een overweging denk ik.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Voor het vervolg (totdat de bug is opgelost) kan je ook eens proberen om je mobiel te kantelen en zo op een andere grade te werken. Je hebt dan geen apart uitklapbaar menu als 't goed is (grade D even uit m'n hoofd), maar krijg je grade C met een volledige menubalk bovenaan. Je kan dan in de notificatielijst scrollen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Hero of Time schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:09:
Voor het vervolg (totdat de bug is opgelost) kan je ook eens proberen om je mobiel te kantelen en zo op een andere grade te werken. Je hebt dan geen apart uitklapbaar menu als 't goed is (grade D even uit m'n hoofd), maar krijg je grade C met een volledige menubalk bovenaan. Je kan dan in de notificatielijst scrollen.
Je kan dan wel in de notificatie lijst scrollen, maar je kan nog steeds de link niet bereiken.
Want dan moet je de pagina naar beneden scrollen, en dan klapt het menu weer in :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

_David_ schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:22:
[...]

Je kan dan wel in de notificatie lijst scrollen, maar je kan nog steeds de link niet bereiken.
Want dan moet je de pagina naar beneden scrollen, en dan klapt het menu weer in :P
Begrijpelijk, maar je kan dan iig wel de notificatie op 'gelezen' markeren. Overigens heb ik de instelling aan om de menubalk altijd te laten zien en bij grade C verdwijnt deze niet automatisch zoals dat bij grade D wel gebeurt (en weer terug komt als je terug omhoog scrollt).

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Hero of Time schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:32:
[...]

Begrijpelijk, maar je kan dan iig wel de notificatie op 'gelezen' markeren. Overigens heb ik de instelling aan om de menubalk altijd te laten zien en bij grade C verdwijnt deze niet automatisch zoals dat bij grade D wel gebeurt (en weer terug komt als je terug omhoog scrollt).
Heb ik ook aanstaan, maar ook op grade C springt hij weg.

En omdat een video veel makkelijker is dan tekst, dit bedoel ik dus:

[YouTube: https://youtu.be/rarS9JsTAw8]

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

_David_ schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:59:
[...]

Heb ik ook aanstaan, maar ook op grade C springt hij weg.

En omdat een video veel makkelijker is dan tekst, dit bedoel ik dus:

[video]
Ah, ik krijg een ander uiterlijk als ik mijn telefoon draai. Dat moet dan grade B zijn, want ik heb een volledige menubalk, alleen geen tracker in beeld. Ik gebruik Opera op een OnePlus One overigens.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Ik ga er gewoon vanuit dat Tweakers dit net als ik zo snel mogelijk gefixt wil hebben, zodat de website werkt voor de gebruikers :). Kantelen heb ik altijd uitstaan op telefoons, alleen bij video's vind ik dat soms handig, maar 9 van de 10 keer lees ik Tweakers als ik zelf gekanteld ben, dus dan is het alleen maar vervelend :-P.

Pagina: 1