Hii allemaal, graag even jullie tips/mening over mijn setup.
t was de bedoeling nu in mijn vakantie als nieuweling in de onderdelen zelf een pc samen te stellen en misschien wel in elkaar zetten en via hier te leren hoe en wat enz.
Helaas heeft mijn huidige prul het vandaag (na pas 2jaar oud, deed al even lastig vandaar het idee) opgegeven..dus moet ik het doen met beperkter budget en snellere beschikbaarheid van de onderdelen & men mini kennis..
genoeg gezever nu hier de info:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen,ons lievelingsspel the witcher 3 graag op hoge settings (misschien dromen van ultra?)en heel graag na 2 jaar niet alweer te moeten vernieuwen of vervangen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1300€ (enkel de pc en behuizing)
exclusief verzendkosten, assemblage en randapparatuur.
*graag niet overclocken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Headset, toetsenbord, muis en scherm, in de toekomst een 2e scherm (dell 2515 h misschien?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag intel als processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Energieverbruik maakt me niet uit.
Ik heb dit:
*Wat vraag ik van jullie?
Advies en tips of ik in de goede richting zit, ik ergens overdrijf of juist te min ga..of ronduit wat slechts heb genomen.
Alvast super bedankt!
Grtjs
t was de bedoeling nu in mijn vakantie als nieuweling in de onderdelen zelf een pc samen te stellen en misschien wel in elkaar zetten en via hier te leren hoe en wat enz.
Helaas heeft mijn huidige prul het vandaag (na pas 2jaar oud, deed al even lastig vandaar het idee) opgegeven..dus moet ik het doen met beperkter budget en snellere beschikbaarheid van de onderdelen & men mini kennis..
genoeg gezever nu hier de info:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen,ons lievelingsspel the witcher 3 graag op hoge settings (misschien dromen van ultra?)en heel graag na 2 jaar niet alweer te moeten vernieuwen of vervangen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1300€ (enkel de pc en behuizing)
exclusief verzendkosten, assemblage en randapparatuur.
*graag niet overclocken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Headset, toetsenbord, muis en scherm, in de toekomst een 2e scherm (dell 2515 h misschien?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag intel als processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Energieverbruik maakt me niet uit.
Ik heb dit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 202,95 | € 202,95 |
| 1 | ASRock B150M-HDV | € 70,08 | € 70,08 |
| 1 | Nvidia GeForce GTX 1060 6GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sharkoon VG4-W Rood | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 103 | € 23,95 | € 23,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Cooler Master B700 ver.2 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 92,99 | € 92,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 559,87 | |
*Wat vraag ik van jullie?
Advies en tips of ik in de goede richting zit, ik ergens overdrijf of juist te min ga..of ronduit wat slechts heb genomen.
Alvast super bedankt!
Grtjs
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2016 20:58 ]