Toon posts:

Xbox 360 kopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Iemand heeft mij een Xbox 360s aangeboden voor 50,- euro met een 500GB HDD. (Ik dacht dat 250GB de max was). Is het verstandig om nu nog een Xbox 360 te kopen? Ik ben namelijk meer van de old skool games als Tony Hawk, San Andreas, Red Dead Redemption, LA Noire en Max Payne. Op de nieuwe Xbox One spreken eigenlijk alleen maar Watch Dogs 2 en Battlefield One mij aan. Alleen ik vind het wel allemaal duur. Dus kan ik nu, anno 2016, nog een Xbox 360 aanschaffen?

Gr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Als ik even Google dan bleek die 360 slim met 500GB wel te bestaan en anders was misschien de hdd geupdated. Lijkt me een nette prijs en waarom zou je nu geen 360 kunnen aanschaffen. Genoeg mensen die nog veel oudere consoles kopen (super nintendo, sega genesis) waarom > om te gamen. Feit is dat je voor de 360 heel wat games goedkoop kan scoren. Gewoon doen dus als je op budget zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:45

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Je kan gewoon een serie WD schijven flashen, zodat ze in een Xbox 360 werken. (Heb ik hier ook draaien. Was een stuk goedkoper dan originele schijven en werkt net zo goed).

Zie url:
http://digiex.net/guides-...ox-360-xbox-360-slim.html

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-10 21:18
Of gewoon een 360 nemen met een wat kleinere hard disc. Spellen (op disc) worden volop voor weinig aangeboden. Hoop mensen (waaronder ik) hebben een 360 met spellen staan, waar ze eigenlijk niets meer mee doen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Games voor de 360 liggen idd overal in de 5 euro bak op dit moment. Dus daar kan je je nog jaren mee vermaken lijkt me.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okee bedankt. En hoelang wordt Xbox live nog ondersteund dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-10 21:18
Vermoed dat Live voor de 360 ook nog wel een tijd door blijft gaan.
Met Games With Gold kun je ook nog de nodige titels gratis binnen halen (Live Gold) en zitten best aardige spellen tussen.
Je hebt alleen kans dat sommige spelen, zeker de minder populaire) niet zo veel meer online gespeeld worden, wat op zich best logisch is (na flink wat jaren ben je vaak wel beetje klaar met het spel en menig persoon stapt over op de nieuwe generatie).

[ Voor 6% gewijzigd door VincentG op 20-09-2016 11:30 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 16:04
Doen! Heb me jarenlang kostelijk vermaakt met de 360! Ding werkt nog prima en de enige reden dat er een one staat is dat het er grafisch allemaal wat beter uit ziet! Spellen voor de 360 zijn tegenwoordig 2e hands voor een prikkie te koop! Gewoon doen:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:15

koelebobes

Wen BTC €100K

DOEN, de 360 game library is gigantisch. Games zijn voor een appel en een ei op te pikken en er zitten echt parels tussen. Games zien er meer dan acceptabel uit. Ik zou vooral Gears of War oppakken dat is de serie waarmee ik het meeste plezier aan de 360 heb beleefd. Co-op samen met een maat op Insane de trilogy uitspelen is een van mijn favoriete game momenten ooit.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
koelebobes schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:10:
DOEN, de 360 game library is gigantisch. Games zijn voor een appel en een ei op te pikken en er zitten echt parels tussen. Games zien er meer dan acceptabel uit. Ik zou vooral Gears of War oppakken dat is de serie waarmee ik het meeste plezier aan de 360 heb beleefd. Co-op samen met een maat op Insane de trilogy uitspelen is een van mijn favoriete game momenten ooit.
HELEMAAL mee eens:) Ik weet nog dat we stonden te juichen toen we voor t eerst alle 50 waves Horde hebben gehaald:) Helemaal genieten.

Daarnaast: Batman arkham asylum (geen idee waarom maar dit blijft echt de leukste maar de opvolgers zijn ook aanraders), Maffia 2 (ja ik heb al het gebash op deze game aangehoord maar ik heb me er kostelijk mee vermaakt), GTA V, Bioshock (HEERLIJKE sfeer)!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

lj_tree schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:21:
[...]

HELEMAAL mee eens:) Ik weet nog dat we stonden te juichen toen we voor t eerst alle 50 waves Horde hebben gehaald:) Helemaal genieten.

Daarnaast: Batman arkham asylum (geen idee waarom maar dit blijft echt de leukste maar de opvolgers zijn ook aanraders), Maffia 2 (ja ik heb al het gebash op deze game aangehoord maar ik heb me er kostelijk mee vermaakt), GTA V, Bioshock (HEERLIJKE sfeer)!
*drool* Arkham Asylum, de game die ik voor 10 euro bij de Mediamarkt kocht in 1 dag uitspeelde en de volgende dag kwam Arkham City uit. Wat een weekend was dat. Arkham Asylum is voor mij de enige game ooit waar ik alle uitdagingen , raadsels en gebitjes heb verzameld. _/-\o_

Voor de rest Deus Ex Human Revolution. Op Insidegamer was er een reviewer die zei dat hij de game wilde uitspelen op de hoogste moeilijkheidsgraad zonder iemand te vermoorden. Dit zou volgens hem een uitdaging zijn en hij had het gedaan, maar hij wist niet dat de tutorial ook mee telde ;w . Heb vervolgens zonder dat ik de serie kende de game gekocht op de moeilijkste moeilijkheidsgraad gezet en de game zo uitgespeeld. Soms bijna de controller door de muur heen geworpen want ik speel nooit een game in de eerste playthrough op zijn moeilijkst maar daarom behoort ook dit tot mijn favoriete game momenten.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
koelebobes schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:07:
[...]

*drool* Arkham Asylum, de game die ik voor 10 euro bij de Mediamarkt kocht in 1 dag uitspeelde en de volgende dag kwam Arkham City uit. Wat een weekend was dat. Arkham Asylum is voor mij de enige game ooit waar ik alle uitdagingen , raadsels en gebitjes heb verzameld. _/-\o_

Voor de rest Deus Ex Human Revolution. Op Insidegamer was er een reviewer die zei dat hij de game wilde uitspelen op de hoogste moeilijkheidsgraad zonder iemand te vermoorden. Dit zou volgens hem een uitdaging zijn en hij had het gedaan, maar hij wist niet dat de tutorial ook mee telde ;w . Heb vervolgens zonder dat ik de serie kende de game gekocht op de moeilijkste moeilijkheidsgraad gezet en de game zo uitgespeeld. Soms bijna de controller door de muur heen geworpen want ik speel nooit een game in de eerste playthrough op zijn moeilijkst maar daarom behoort ook dit tot mijn favoriete game momenten.
Ja heerlijke game he! Ik heb daar ook alle challanges etc gehaald. Alle achievements binnen gehengeld volgens bij:)

Eentje die ik zojuist nog op de frontpage tegenkom is Bulletstorm! Als je gears leuk vind ga je dat ook wel kunnen waarderen denk ik. Minder serieus, bergen humor (Ik heb echt liggen janken van het lachen om het gedeelte Waggelton P Tallylicker...HE WAS MY FRIEND!), en erg leuke speelstijl. Zeker een aanrader!

Ik ga dit weekend me 360 weer aansluiten..fuck de one, all hail the xbox 360!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

lj_tree schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:19:
[...]

Ja heerlijke game he! Ik heb daar ook alle challanges etc gehaald. Alle achievements binnen gehengeld volgens bij:)

Eentje die ik zojuist nog op de frontpage tegenkom is Bulletstorm! Als je gears leuk vind ga je dat ook wel kunnen waarderen denk ik. Minder serieus, bergen humor (Ik heb echt liggen janken van het lachen om het gedeelte Waggelton P Tallylicker...HE WAS MY FRIEND!), en erg leuke speelstijl. Zeker een aanrader!

Ik ga dit weekend me 360 weer aansluiten..fuck de one, all hail the xbox 360!:)
Bulletstorm is ook van de makers van Gears of war volgens mij ;) Echt wel een vette game die ik zelf nog niet gespeeld heb. Heb al een One staan dus waarschijnlijk koop ik de remake wel als ie er is

BTC €94.837,08

Pagina: 1