Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Na update 10.001 zijn bij ons, iphone SE en 6 beide wifi op 2,4 kanaal van Ziggo niet mogelijk. Kanaal 5 gaat prima, ziggo weet nergens van maar voor de ios update op beide en ipads geeb probleem!
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:42
waarom 2 topics starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bedankt voor het melden Coen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Log in in je modem (192.168.178.1 gebruikersnaam ziggo ww draadloos) pak een ander kanaal en waarschijnlijk probleem opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kanaal 5, of bedoel je 5Ghz? Heel onduidelijke probleemomschrijving.
Wat gaat er precies mis? Krijg je nog iets van een foutmelding, zie je iets gebeuren (of enkel spinnende circel) in instellingen? Op welk kanaal staat 2.4? Wat voor versleuteling?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Probeer inderdaad eens op de 2.4GHz frequentie het kanaal te wijzigen. Mocht dit niet helpen, reset dan eens je netwerkinstellingen op je iDevices. (Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:04
Heb je misschien de verkeerde update? Ik zit op 10.0.1 en dus niet op 10.0.0.1. Hieronder een aantal dingen die je kunt proberen. Ik heb een ziggo technicolor modem en heb geen problemen.

Heb je de ziggo modem al eens herstart?

In iOS kun je bij je WiFi netwerken op het ronde i-tje klikken achter de naam van het netwerk. Hier kun je dan kiezen voor "vergeet dit netwerk".

Probeer in de ziggo modem eens om het 5g netwerk de Postfix _5g te geven. Dan maak je namelijk onderscheid tussen de 2 netwerken.

Je kunt ook via de userinterface op de router de router terug zetten naar de standaardwaardes.

Als dit ook niet helpt kun je vaak ook een echte harde reset doen door het reset knopje lang in te drukken. (Bij de technicolor langer dan een minuut). Hierna kan het overigens wel een half uur duren voor je weer op internet kunt komen
Pagina: 1