www.abgcomputers.nl daar hebben ze remote setjes, en anders zoek ff via searchengines
Ik zag namelijk dat die mp3 afstand bediening voor f49,- uitverkocht is. Dus ik ging zoeken naar een andere oplossing.
Was altijd al van plan om nog een oude Linux bak te spuiten en up te graden naar MP3-speler....
Als je een alternatief voor die remote vind, let us know!!!
je kunt er zelf ook eentje bouwen voor minder dan een tientje. heel simpel.Op donderdag 28 juni 2001 12:38 schreef ehuurman het volgende:
Cool!
Was altijd al van plan om nog een oude Linux bak te spuiten en up te graden naar MP3-speler....
Als je een alternatief voor die remote vind, let us know!!!
mail me anders
wahaha tjek agb:
LET OP: Door gigantische golf bestellingen vanaf www.tweakers.net zijn we door de voorraad heen.. We gaan kijken of we er meer kunnen krijgen...
Bestellen kan wel, maar wordt dan behandeld als een reservering voor ALS we de afstandsbedieningen nog kunnen krijgen.
TO BE CONTINUED
This too shall pass
- This line is intentionally left blank -
voor meer info, icq me
Greetz
adr opleidingen en meer adr opleidingen
van evation.com dus, maar ik doe er nix mee
voor 25,- mag je hem hebben ?
Heb er nog het doosje bij
ik gebruik zelf een Philips en dat gaat perfect. de orginele IRman software doet het hier niet mee maar er zijn andere oplossingen.
zie ook [topic=166680]
Greetz
helaas dat ik niet technisch ben anders had ik zelf wel geprobeerd
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Verwijderd
je kunt ook een officiele gaan kopen op http://www.evation.com maar dan ben je 2 à 3x zoveel kwijt.
Als je een beetje kunt knutselen/solderen kun je ook hier even een kijkje nemen.
En voor de spulletjes gaan we? precies. naar de stuut & bruin
das mooi want ik heb net een mooie afstandbedienig gevonden
Verwijderd
je moet wel zorgen dat je door de goede persoon wordt geholpen, want afgelopen vrijdag hadden we een jonge gast die daar bieuw is geloof ik.. we moesten alleen wat spulletje hebben, maar we hebben daar een half uur gestaan!
Verwijderd
Ja, exclusief 19% BTW en 6 piek verzendkosten, dan kom je dus nog steeds op 71 gulden uit, en dat vind ik nog steeds veel voor iets wat je voor iets meer dan een tientje kunt makenOp zondag 01 juli 2001 21:56 schreef Chillmeister het volgende:
die ir-man op de site is voor nederlanders 55 gulden niet 35 dollar. omdat het een nederlandse bedrijf is..
Verwijderd
Yep wij verkopen ze.. maar dat vinden de modjes hier niet zo leuk als wij dat zeggen geloof ik, dus ik nou m'n mond maarOp zondag 01 juli 2001 22:49 schreef Chillmeister het volgende:
en jullie verkopen die dingen zie ik?? want dat is wel handig want ik woon toch in voorburg. En als ik naar stuut en bruin ga kost dat toch wel een paar piek aan bezine en nog een paargulden aan parkeer geld.
Verwijderd
In principe zouden we op verzoek ook wel iets met PIC kunnen maken. Moeten we wel eerst een programmer regelen, maar dat zal wel lukken bij de Stuut & Bruin.
Verwijderd
Het verschil tussen de IRman met het zelfbouw ding met alleen de IR ontvanger die in bijv. de C't stond:
De IRman heeft een PIC12C509 microcontroller, die zelf de signalen van elke willekeurige afstandsbediening omzet in een signaal van 3 bytes, en dat als interrupt kan geven op je com poort.
Dit is niet perse nodig, maar als je geen microcontroller gebruikt (zelfbouw ding uit de C't van 12 piek dus) moet je een 36kHz signaal gaan monitoren, en dat kost je iets meer CPU-tijd. Bovendien heb je best veel fouten op die manier.
Als je zelf een "echte" IRman wil bouwen moet je zo'n chippie (laten) programmeren, en dan ben je weer 10 piek verder, bovendien moet je een HEX hebben (heb ik nog staan)
Verwijderd
ALs iemand interesse heeft : Ik heb nog zon originele IRMAN liggen met doosje etc. werkt nog 100% maar ik doe er alleen helemaal NIX mee..
25,- issie van jou
alleen je hebt geen icq# of email opgegeven
Verwijderd
Die Afstandsbediening bij abgsystems is niet de IR-man hoor... Dat ding wat daar staat voor 49 pieken sucks heftig.Op donderdag 28 juni 2001 12:27 schreef Chillmeister het volgende:
IR man is een soort infra rood port waarmee je elke afstand bediening kan gebruiken.
Ik zag namelijk dat die mp3 afstand bediening voor f49,- uitverkocht is. Dus ik ging zoeken naar een andere oplossing.
Had ook zo'n ding echt wel waardeloos!
Verwijderd
Is toch al flink goedkoper dan dat die dingen een tijdje terug kostten!!!Op zondag 01 juli 2001 22:35 schreef 5731N het volgende:
[..]
Ja, exclusief 19% BTW en 6 piek verzendkosten, dan kom je dus nog steeds op 71 gulden uit, en dat vind ik nog steeds veel voor iets wat je voor iets meer dan een tientje kunt maken
Verwijderd
Interesting!!!Op dinsdag 03 juli 2001 10:53 schreef RaZoRhEaD het volgende:
Zoals ik al in een eerdere reply zei
ALs iemand interesse heeft : Ik heb nog zon originele IRMAN liggen met doosje etc. werkt nog 100% maar ik doe er alleen helemaal NIX mee..
25,- issie van jou
Die wil ik ook wel!
Maar: Welke maand/jaar ?
De Nederlandse of de Duitse C'T ?
De C'T van November 2000 http://www.fnl.nl/ct/archief2000/ct2000-11/abstracts_index.htm puntje 048-049: Windows vanuit je luie stoelOp donderdag 05 juli 2001 22:58 schreef winand het volgende:
Jullie hebben het over 'het zelfbouwsetje' dat in de C'T heeft gestaan.
Maar: Welke maand/jaar ?
De Nederlandse of de Duitse C'T ?
Ik heb inderdaad toen die onderdeeltjes willen halen bij een elektronika-zaak (dislay Eindhoven) Helaas konden ze mij die ontvanger niet leveren, dus hield het verhaaltje op
Greetz