Het is huilen met de pet op inderdaad, alle nieuwe high(ish) end dualsim toestellen hebben zo'n ellendig hybride slot. De beste is eigenlijk de Lumia 950 dualsim, die is nu 299 euro incl dock, maar goed daar heb je weinig aan als je juist van Windows af wilt. High-end dualsim toestellen als de Moto X-Force (de dualsim versie), Zenfone 3 en OnePlus 3 hebben allemaal hybride slots.
Blijft over het midrange segment.
Ik weet niet of de Galaxy J5 Duos een hybride slot heeft of niet, maar wat voor addertje zou er onder het gras liggen? Het is qua specs een heel doorsnee toestel, en voor die prijs (of iets minder) koop je ook een heleboel andere vergelijkbare (single sim) toestellen, enige echte uitzonderlijke punt van de J5 is het AMOLED scherm.
Overigens is de Huawei Honor 5X ook interessant denk ik, ietsje sneller, groter en met 1080p scherm. De P9 Lite ook.
Dan heb je nog de
Asus Zenfone 2 Selfie (Amazon Frankrijk staat niet in de T.net pricewatch maar ze verzenden wel naar NL), ook redelijk rap met een Snapdragon 615, 1080p scherm, 3 GB, 32 GB en de Android 6 update is net uit. Zoals je ziet is die best scherp geprijsd, als je tenminste met een zachtroze of babyblauwe telefoon over straat durft. De
Zenfone 2 is er ook nog, de 64 GB versie voor 299 euro lijkt me geen slechte deal. Verder de
Zenfone 2 Laser, hoewel dat met zijn 6" scherm wel een enorm bakbeest is. Dit zijn wel allemaal toestellen van vorig jaar dus Android 6 zal wel de laatste update zijn.
Ook op Amazon:
Motorola X Play dualsim (heeft volgens mij geen hybride slot maar dat weet ik niet 100% zeker).
Xperia XA, ook hier weer krijgt Frankrijk wel de dualsim versie en Nederland niet (daarom zie je 'm niet in de Pricewatch).
[
Voor 51% gewijzigd door
Dreamvoid op 24-09-2016 09:43
]