Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, met als zwaarste belasting Overwatch, Smite en XCOM 2 op dit moment.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richting de 800€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, volledig nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een basic PC die deze games op mid-high settings fatsoendelijk trekt. (60+fps etc)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, whatever de beste optie is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag geluidsniveau vind ik zeker wel prettig. Lichtjes en dergelijken vind ik ook zeker geen meerwaarde.
Ga je overklokken?
Was ik als beginner niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Een check van mijn beoogde onderstaande build, of het inderdaad voldoet aan mijn wensen en of alles wel samen werkt. Verder ook of er ofwel goedkopere opties zijn, of grote performance verhogingen tegen een goeie prijs.
Alvast bedankt voor de moeite!
Voornamelijk gamen, met als zwaarste belasting Overwatch, Smite en XCOM 2 op dit moment.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richting de 800€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, volledig nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een basic PC die deze games op mid-high settings fatsoendelijk trekt. (60+fps etc)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, whatever de beste optie is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag geluidsniveau vind ik zeker wel prettig. Lichtjes en dergelijken vind ik ook zeker geen meerwaarde.
Ga je overklokken?
Was ik als beginner niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Een check van mijn beoogde onderstaande build, of het inderdaad voldoet aan mijn wensen en of alles wel samen werkt. Verder ook of er ofwel goedkopere opties zijn, of grote performance verhogingen tegen een goeie prijs.
- Case: Coolermaster Elite 310 Gaming Housing Blue pricewatch: Cooler Master Elite 310
- CPU: AMD FX-8350 (8x 4.00GHz / 8MB L3 Cache) pricewatch: AMD FX-8350 Black Edition
- Cooler: Be Quiet Dark Rock 3 pricewatch: be quiet! Dark Rock 3
- RAM: 8GB DDR4 2,4GHz pricewatch: Patriot Memory Signature PSD44G240081
- GPU: XFX Radeon RX 460 – 2GB pricewatch: XFX Radeon RX 460 2GB
- Mobo: Gigabyte GA-B150M-D3H pricewatch: Gigabyte GA-B150M-D3H
- PSU: 630W Thermaltake Berlin 80+ pricewatch: Thermaltake Berlin 630W
- HDD1: 120GB Kingston SSDNow V300 pricewatch: Kingston SSDNow V300 120GB
- HDD2: 1TB SATA 7200RPM pricewatch: WD Blue WD10EZEX, 1TB
- Totaalprijs is ~642€
Alvast bedankt voor de moeite!