Toon posts:

Mobiel bellen in Rotterdamse metro

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Voortaan kunnen ook abonnees van Ben, Dutchtone, Libertel-Vodafone en Telfort bellen in de Rotterdamse metro. Tot nog toe was dat alleen mogelijk voor KPN abonnees. De vier telcombedrijven hebben een gezamenlijk ondergronds netwerk aangelegd. Er zijn 45 antennes in de metro gebruikt, die met één glasvezelkabel met elkaar verbonden zijn. Het netwerk heeft een totale lengte van 11 kilometer. Door capaciteitsproblemen was het voor de andere operators technisch niet mogelijk om van het KPN netwerk gebruik te maken. "Daarom hebben Ben, Dutchtone, Libertel-Vodafone en Telfort de handen ineengeslagen en met de nieuwste technologieën een volledig nieuw mobiel netwerk gebouwd dat aan alle huidige technologische eisen voldoet", melden de vier bedrijven in een persbericht.

Goed bericht, lijkt me? Heb er zelfs niet aan, kom niet vaak ik Rotterdam, maar voor iedereen die dat wel is... je kunt dus nu ook bellen met alle providers!

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
hmmz ik vind het alleen maar irritant als die lui in de metro bellen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 12:14 schreef psilo het volgende:
Je hebt altijd mensen die zeuren, en jij bent daar een van. Kun je niet bellen is het niet goed, kun je het wel is het dat ook niet... :(

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Eindelijk, ik vind het best wel handig. Kun je tenminste bellen dat ze thuis het bier al vast koud zetten *D

Verwijderd

kon toch al lang in amsterdam ?????

Verwijderd

vorige keer dat ik in de Rotterdamse metro zat had ik nieteens bereik (en ik heb KPN), maarja, is ookal een hele tijd geleden ;)

Verwijderd

gelukkig kom ik ook zo vaak in rotterdam :) in eindhoven heb ik overal en altijd bereik that's what i need

Verwijderd

Stoer, als ik in de metro sta/zit heb ik toch nooit wat te doen.

Verwijderd

Gelukkig is de Rotterdamse metro doodstil, zodat je totaal geen moeite hoeft te doen om je verstaanbaar te maken :+
Maar wel leuk dat het nu kan...

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 13:08
Op donderdag 28 juni 2001 14:51 schreef johnny appleseed het volgende:
Gelukkig is de Rotterdamse metro doodstil, zodat je totaal geen moeite hoeft te doen om je verstaanbaar te maken :+
Maar wel leuk dat het nu kan...
Als je in zo'n nieuwe metro-stel zit van de Noord-Zuid lijn wel... das best stil :D

Verwijderd

Wel een goed initiatief, om zoiets gezamelijk aan te pakken! Op die manier kunnen de kosten voor de klant ook wat lager gehouden worden! :)

• KaliBaba
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 23:54
Strak plan! :) Jaja, ze leren het wel... ;) Niet dat ik vaak in R'dam kom hoor, maar tis wel handig als je overal bereik hebt >:)

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

Verwijderd

is wel beter ja :)

Verwijderd

Als je dan nog belt voor iets belangrijks ofzo, ok, maar toch wel het meerendeel van de telefoontjes is pure dikke vette onzin. "Kommerzoooaaann" etc, :r

Gelukkig ben ik slechts 1 keer in r'dam met de metro gegaan :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Goed! Nu maar hopen dat Telfort de rest van Nederland ook snel gaat dekken, zodat het Libertel-netwerk definitief uit kan.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

ik heb al sinds jaar en dag een KPN toestel en sinds heel kort geleden een nieuwe maar weer KPN en ik woon in rotterdam en heb altijd gewoon bereik gehad in de metro

EN die Erasmuslein (spijkenisse - centraal station) in zo een nieuwe metro wel die zijn heel lekker stil hoor :9

Sommige mensen....

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Op donderdag 28 juni 2001 12:14 schreef psilo het volgende:
Als iemand nou in z'n mobieltje gaat zitten schreeuwen, dan geef ik je gelijk, maar ik begrijp niet wat er mis mee is als iemand gewoon normaal een gesprek voert met z'n GSM. Je hebt daar toch niet meer last van, dan als 2 mensen aan het praten zijn (je zou er zelfs minder last van moeten hebben, aangezien er nu maar 1 iemand praat).

Verwijderd

Oud nieuws? Ik kan dat nl. al een maand met Telfort en Libertel... Heb het toendertijd ook gepost op got.. Maar goed, wle lekker overal bereik... :)
Pagina: 1