Toon posts:

Die problemen.. (iiyama, lg, ..)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
.. met die platte monitors (de iiyama VMP451, of de LG 915+ bijvoorbeeld) zijn die nu de wereld uit? Of worden er nog steeds modellen verkocht die enorm veel last hebben van foute convergenties, kleuren die niet goed in elkaar schuiven, vage plekken op het beeld?

Iemand meer nieuws hierover?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
volgens mij zijn er weer een andere versie van gekomen die bijna tot geen fouten meer hebben...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 13:05 schreef Kev0867 het volgende:
volgens mij zijn er weer een andere versie van gekomen die bijna tot geen fouten meer hebben...
Goed nieuws! Weet iemand misschien de serie-nummers hiervan? Want het zou zonde zijn om zoveel geld aan een scherm te spenderen, dat dan zo'n kwaliteit heeft :(

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:20
ik dacht dus ook dat ze de problemen hadden opgelost, heb vision master pro 451, maar als het warm wordt gaat het beeld "bewegen" zou hem dus moeten koelen. Ook wordt het beeld eens en paar uur iets lichter/donkerder, duurt minutje of zo.
Verder perfecte monitor.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 13:24 schreef Diablow het volgende:
ik dacht dus ook dat ze de problemen hadden opgelost, heb vision master pro 451, maar als het warm wordt gaat het beeld "bewegen" zou hem dus moeten koelen. Ook wordt het beeld eens en paar uur iets lichter/donkerder, duurt minutje of zo.
Verder perfecte monitor.
Wanneer heb je dat schermpje (je? :) ) gekocht? Bedankt

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:20
maand geleden, dus vrij recent.

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Lees mijn posting van vandaag maar in een eerder topic. Pfff ... tot nu toe was ik ook tevreden over Iiyama ... maar nu koop ik er nooit meer een !

(Heb deze ongeveer 2,5 maand geleden gekocht.

Groetjes

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Ik zit hier nu al tegen m'n VIERDE LG915 aan te koekeloeren en het is nog steeds niet goed! Altijd wel weer iets wat echt niet klopt. Nu is ruim 2/3 van het scherm echt haarscherp, ook op 1600x1200@85hz, maar iest minder dan 1/3 is weer minder scherp. Ik word er helemaal :P van! Ik denk dat ik nu maar eens m'n geld ga terugvragen...

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 08:46

ddZ

Onbegrijpelijk dat iiyama zo ongelooflijk de mist is in gegaan. Ik heb in de 2 jaar tijd dat ik mijn vmp450 heb nooit gezeik gehad. Maar als ik kijk wat voor gezeik de nieuwste modellen geven..
Pagina: 1