ITX behuizing

Pagina: 1
Acties:

• iinsane
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:09
Ik ben aan het kijken naar inter itx behuizingen(die lijken op een mac mini), en er zit een voeding ingebouwd. Zit er dan ook een adapter bij? Of moet je die appart bij kopen?

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-02 07:21
Link eerst eens naar de case. En wat er in moet. Gokken is lastig.

• aukenutma
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-02 14:18
Als je gewoon een mac mini look wilt en geen hdd of grafische kaart. Streacom is het merk waarbij je dan moet kijken, kwalitatief erg goed. Je zult er alleen wel een pico psu of iets dergelijks los bij moeten doen.

• iinsane
loki504 schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:34:
Link eerst eens naar de case. En wat er in moet. Gokken is lastig.
pricewatch: Inter-Tech ITX-601

• iinsane
aukenutma schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:03:
Als je gewoon een mac mini look wilt en geen hdd of grafische kaart. Streacom is het merk waarbij je dan moet kijken, kwalitatief erg goed. Je zult er alleen wel een pico psu of iets dergelijks los bij moeten doen.
Ik heb al gekeken voor een picopsu, maar ik ben erg in de war waar ik nou een goeie psu + adapter kan halen. Nu heb ik deze gevonden:
pricewatch: Inter-Tech ITX-601

Alleen weet ik niet of daar een adapter bij zit? Ik wil hem of icm een i5 6400 doen of een pentium g3258. Geen gpu en als opslad een m.2 of anders een ssd

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02 09:36
Nog geen minuut hoeven zoeken, productpagina op de site van de fabrikant gevonden, en je raad nooit wat er staat:
  • Case
  • ext. 60W Power supply
  • Rubber stands
  • Retail packaging
  • Screw pack
http://www.inter-tech.de/...id=917&lang=en#jkefel-1-3

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-02 23:49
inter-tech is volgens mij nogal een flut merk. Daar zou ik geen voeding van willen hebben...
Pagina: 1