Vraag

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-01 09:58
Mijn kleindochter gebruikt de Surface op school .
Nu vindt zij het zachte toetsenbord niet prettig in gebruik en wil graag een ander toetsenbord hier voor
gebruiken.

Heeft iemand ervaring met een ander toetsenbord.

Ik heb op een website het merk i12Cover gevonden .

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies dus schopje naar MAA.

Maar je huidige post is wel erg karig. Geef even aan wat voor 'ander' toetsenbord je zoekt en wat je budget is.

Met de huidige informatie kunnen we helaas niet zoveel.

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 19-09-2016 08:29 ]

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-01 21:39
Naar mijn weten hebben alle Surface tablets zowel Bluetooth als een USB poort. 2 extra opties die je niet verplichten 1 van de covers te gebruiken als toetsenbord ;)

• Hansw1
Beste,

Ik heb zelf geen ervaring met het zachte toetsenbord van de surface, maar mijn kleindochter vindt het niet
prettig in gebruik . Ze wil een toetsenbord waar zij de toetsaanslag beter waarneemt met name hoe hard
je de toets moet indrukken.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hansw1 schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:25:
Ze wil een toetsenbord waar zij de toetsaanslag beter waarneemt met name hoe hard
je de toets moet indrukken.
En moet dit ook een 'cover' zijn of kan / mag dit ook een los toetsenbord zijn, met functietoetsen, met numpad, etc.?

• Hansw1
Het hoeft geen cover te zijn want een ander toetsenbord voor de Surface is vrij prijzig.

• Hansw1
Beste,

Toevallig las ik in een test van de consumentenbond over toetsenborden voor de tablet dat de Logitech
Multi device k480 goed scoort voor een Windows tablet.
De prijs is aanzienlijk lager als die voor de Surface en ik las dat die ook geen delete knop heeft.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hansw1 schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:38:
Beste,

Toevallig las ik in een test van de consumentenbond over toetsenborden voor de tablet dat de Logitech
Multi device k480 goed scoort voor een Windows tablet.
De prijs is aanzienlijk lager als die voor de Surface en ik las dat die ook geen delete knop heeft.
Ok, en nu? Wat is je vraag? Of heb je deze inmiddels gekocht?

• Hansw1
Nee, nog niet gekocht
Maar ik had nog geen antwoord gekregen op mijn vraag en ben zelf gaan verder zoeken .

• Evil.bean
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-01 20:34
Ik kwam toevallig op dit topic terecht omdat ik ook op zoek was naar een alternatief toetsenbord voor een Surface RT. Ik las echter dat deze niet in het Logitech K480 keyboard past. Zie hier.

Als tip kan ik nog wel geven dat Microsoft zelf nog wel een mooi toetsenborden beschikbaar heeft, het Universal Foldable Keyboard. Deze is alleen nog wel vrij prijzig. Maar biedt wel een zeer mobiele oplossing. Voor zo'n prijs kun je echter ook weer de type-cover overwegen.

Anders heeft Logitech nog wel een aantal andere goede opties, de K380 is prima, en de K400 Plus is handig als ze nog een touchpad erbij wilt hebben ten kosten van de compactheid. Je mist natuurlijk wel de functie om de tablet rechtop te laten staan, maar omdat ze toch de touch-cover erbij heeft zitten kan ze deze net zo goed als beschermhoes annex standaard behouden. De K480 zal het overigens prima doen hoor, maar de tablet zal er dus niet in blijven staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Evil.bean op 27-09-2016 00:52 . Reden: Toevoeging ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je hebt nu waarschijnlijk een touchcover, je wil zoeken naar een TypeCover. Mocht het gaan om een Surface 2 en ouder, dan moet je echt goed zoeken. Deze zijn zelfs particulier lastig te verkrijgen. Mocht het om een 4 of hoger zijn , dan vind je ze wel.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1