Mijn vraag
Hoi Tweakers, Vandaag heb ik besloten om mijn Desktop na 2 jaar uit de kast te halen omdat ik wat foto's op had staan. Ik werd nostalgisch en ik kreeg weer zin om te tweaken. Echter twijfel ik of het slim is om een lichte opfrissing te geven of niet. Over een een paar maanden ga ik een goede laptop halen en daar zal ik de meeste tijd meewerken...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik dacht aan een SSD samsung EVO 850 500 gb waarop ik windows 10 pro kan draaien.
Misschien meer geheugen?
Een snellere CPU?
Hij maakt behoorlijk wat lawaai merk ik...wat kan ik doen om hem evt stiller te krijgen zonder veel geld uit te geven?
Ik hoor het graag!!!
Hoi Tweakers, Vandaag heb ik besloten om mijn Desktop na 2 jaar uit de kast te halen omdat ik wat foto's op had staan. Ik werd nostalgisch en ik kreeg weer zin om te tweaken. Echter twijfel ik of het slim is om een lichte opfrissing te geven of niet. Over een een paar maanden ga ik een goede laptop halen en daar zal ik de meeste tijd meewerken...
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Intel E8500 + AC Freezer 7 Pro
- Asus P5Q Pro
- Nvidia Gforce GTX260
- OCZ RPR 10664GK PC2 8500 2x ghz 5-5-5
- CM RP M620
- 2 x WD velociraptor 150 gb
- 1 x WD1002FAEX
- Asus Xonar DS
- USB 3 Controller
- Case ATX Soprano Thermaltek
- Windows 7 Utlimate
- Monitor Dell Ultrasharp U2410
Ik dacht aan een SSD samsung EVO 850 500 gb waarop ik windows 10 pro kan draaien.
Misschien meer geheugen?
Een snellere CPU?
Hij maakt behoorlijk wat lawaai merk ik...wat kan ik doen om hem evt stiller te krijgen zonder veel geld uit te geven?
Ik hoor het graag!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Artuzzo op 18-09-2016 14:37 ]