Via Ziggo heb ik een abonnement afgesloten voor FOX Sports. Hierbij ontvang ik de zes FOX Sports TV zenders. Daarnaast heb je als tv-abonnee ook toegang tot FOX Sports GO. Hiermee kun je via de website van FOX Sports de verschillende streams bekijken.
Om toegang te krijgen tot FOX Sports GO moet je je FOX Sports account koppelen met je Ziggo account. Dit gebeurt via de website van FOX Sports. Nu heb ik geprobeerd om mijn Ziggo account te koppelen met FOX Sports maar helaas gaat hier iets mis, ik krijg namelijk geen toegang tot de verschillende streams.
Ik heb hiervoor contact opgenomen met de klantenservice van FOX Sports die vervolgens met een oplossing kwamen. Helaas bleek deze oplossing niet te werken, waarna ik een e-mail heb teruggestuurd. Vanuit de klantenservice kreeg ik de volgende reactie:
Hierna kreeg ik de volgende reactie van de klantenservice, waarin ze eigenlijk aangeven dat dit toch echt mijn probleem is en dat dit dus de normale gang van zaken is bij FOX Sports.
Hoe kijken andere Tweakers hier tegen aan? Overigens heb ik nog geen telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Dit telefoonnummer kost namelijk 10 cent per minuut en ik verwacht niet dat daar wel een oplossing uit gaat komen.
Om toegang te krijgen tot FOX Sports GO moet je je FOX Sports account koppelen met je Ziggo account. Dit gebeurt via de website van FOX Sports. Nu heb ik geprobeerd om mijn Ziggo account te koppelen met FOX Sports maar helaas gaat hier iets mis, ik krijg namelijk geen toegang tot de verschillende streams.
Ik heb hiervoor contact opgenomen met de klantenservice van FOX Sports die vervolgens met een oplossing kwamen. Helaas bleek deze oplossing niet te werken, waarna ik een e-mail heb teruggestuurd. Vanuit de klantenservice kreeg ik de volgende reactie:
Na drie keer met mijn ogen te hebben geknipperd heb ik vervolgens een e-mail teruggestuurd dat dit mij niet helemaal de bedoeling lijkt te zijn en dat ik graag zie dat er een oplossing komt voor mijn probleem, zonder dat ik mijn Ziggo gegevens hoef te delen met een derde partij.Geachte heer -------,
Bedankt voor uw reactie.
Graag ontvangen wij het wachtwoord van uw FOX Sports account en het wachtwoord van uw Ziggo account. Wij zullen dit probleem dan voorleggen aan onze technische dienst.
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice FOX Sports
Hierna kreeg ik de volgende reactie van de klantenservice, waarin ze eigenlijk aangeven dat dit toch echt mijn probleem is en dat dit dus de normale gang van zaken is bij FOX Sports.
Mijn probleem is nu een beetje dat ik niet weet hoe ik hier mee om moet gaan. Graag zie ik dat er wel een oplossing komt voor mijn probleem (namelijk het bekijken van de streams), maar ik heb uiteraard niet de behoefte om mijn wachtwoorden te gaan delenGeachte heer -----,
Bedankt voor uw bericht.
Zonder deze gegevens kunnen wij u helaas niet verder helpen. Mocht u toch bereid zijn deze met ons te delen, vernemen wij het graag van u, zodat we het probleem permanent kunnen oplossen.
Wij vertrouwen erop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice FOX Sports
Hoe kijken andere Tweakers hier tegen aan? Overigens heb ik nog geen telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Dit telefoonnummer kost namelijk 10 cent per minuut en ik verwacht niet dat daar wel een oplossing uit gaat komen.