Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell XPS 13 nieuw - onduidelijke versies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dolfg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-11 23:03
Mijn vraag

Sinds donderdag is de nieuwe XPS 13 uit. Op de site staan verschillende versies, waaronder een touch van 1579 (CNX93605) en een touch van 1649 (CNX93606 - Gouden Design).
Voorheen had de gold versie een betere videokaart maar die staat er nu niet bij.
Gold Rose uiterlijk kun je nu op alle modellen bestellen, dus dat kan het ook niet zijn.
Verder zijn de versies identiek.

Contact opnemen met Dell lukt niet, chat onbereikbaar en bij mailen kom je uiteindelijk weer op de chat onbereikbaar pagina terecht.
Iemand die hier inmiddels meer van weet?

Alle reacties

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-11 15:09

Indoubt

Always be indoubt until sure

Nee, maar een drama is het wel. Ik heb er vandaag een besteld (geen touch) maar het was echt een heel gedoe

• Dhammer
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-01-2024
Indoubt schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:36:
Nee, maar een drama is het wel. Ik heb er vandaag een besteld (geen touch) maar het was echt een heel gedoe
Indoubt, heb jij ergens de kleur kunnen kiezen van je laptop? Ik vind deze optie nergens en ik wil liefst geen gouden laptop opgestuurd krijgen.. Of als iemand zou weten waar je dit kan selecteren zou ik zeer geïnteresseerd zijn waar je dit vindt, ik hoop deze laptop nog te bestellen voor de back to school actie eindigt..

• Indoubt

Indoubt

Noop, ik hoop maar dat ik geen rose goud krijg. Past niet zo bij mijn macho imago

• Dhammer
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-01-2024
Haha sh*t weet niet of ik zoiets aandurf!! Ik stuur hem sowieso terug als hij rose goud is..

• Indoubt

Indoubt

Ik verwacht gewoon een zilvergrijze, anders moeten mijn roze overhemden weer uit de kast

• xenoke3650
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-06-2021
Waar bestellen jullie de Dell XPS 13? Waarom zijn er in de US 5 verschillende versies en hier op de website maar 2 versies die beginnen vanaf 1500€?

Blijkbaar moeilijk om een Dell XPS 13 vast te krijgen hier in België

• BaseBoyNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-11 06:49
Ik heb deze ook besteld en geen optie gezien voor de rose gold.

Wat ik wel heb gelezen is dat de rose gold 50,- euro extra kost en het een optie is.
Daarom ga ik er van uit dat ik gewoon de zilveren binnen krijg.

2 November weten we meer :D

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:17

aap

Ik heb onlangs een XPS 13 besteld (vorige week geleverd) en ik kreeg gewoon een zilveren.

Als je op de Dell website door de lijst met XPS modellen loopt, dan staat er ééntje tussen waar "gouden design" bij staat. Ik vermoed dat dat dan die rose gouden versie is. Als dat zo is, dan is er dus maar één uitvoering mogelijk als je die kleur wilt en dat is al een van de duurdere varianten. En dan betaal je ook nog 70 euro extra t.o.v. de gelijkwaardige zilveren variant. Dus je moet wel heel graag een rose willen... 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TXLvuKoJQCMx67fdsXtQgcA8/medium.png

N.B. dit is van de Nederlandse dell site.

[ Voor 15% gewijzigd door aap op 27-10-2016 16:51 ]

• private-karel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-05 22:36
Ja de pagina met alle configuraties is wel een beetje rommelig...
Ook extra accesoires bijbestellen via de "aankoopwizard" is een gedoe.

Off topic: @aap: hoe bevalt ie? :)
Ik heb deze op het oog ter vervanging van een macbook alu 2008 :) enige twijfelpunt is windows 10...

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:25
private-karel schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 21:52:
Ja de pagina met alle configuraties is wel een beetje rommelig...
Ook extra accesoires bijbestellen via de "aankoopwizard" is een gedoe.

Off topic: @aap: hoe bevalt ie? :)
Ik heb deze op het oog ter vervanging van een macbook alu 2008 :) enige twijfelpunt is windows 10...
gebruik sinds kort zakelijk windows 10. afhankelijk van jouw werkzaamheden maar ik kan er prima mee werken. Al werk ik bij voorkeur liever op een mac os sierra.

...

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:17

aap

Prima apparaatje tot nu toe; voldoet precies aan mijn verwachtingen. Ik kom zelf van een logge 17" laptop met Windows Vista, ook uit 2008, dus ik ga er wel op vooruit B-)
Pagina: 1