Ik zoek een?
Muisje
Wat is je budget?
Max 60 munten (van 1 euro)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Jazeker, geen trust! Liefst logitech, maar andere A-merken sta ik open voor.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Normaal gebruik, surfen, beetje gamen.
Mijn oude vertrouwde Logitech G5 kon mijn misbruik niet langer aan en het scrollwieltje klikt niet goed meer.
Na 8 trouwe jaren lijkt het de strijd te gaan verliezen.
Helaas worden deze geweldige muizen niet meer gemaakt omdat ze niet snel genoeg kapot gaan denk ik.
Hou van een gevulde hand, dus muis moet net te klein zijn. De fijne gewichtjes die bij de G5 geleverd zijn hebben altijd in hun blikje gezeten, verlichting is ook niet nodig, draadje vind ik wel prettig.
Ook fijn vind ik de 2 duimknoppen en het zijwaartse scrollwiel. Meer knoppen is niet nodig.
De chique gamemuizenl van heden ten dage heb ik nooit gebruikt en ze zien er ook niet uit dat ze heel comfortabel zijn.
De G303 lijkt me niet zo, en de mx master is me eigenlijk toch echt wat te duur.
Met andere woorden ik zoek gewoon een nieuwe G5, MX510, of MX518.
Muisje
Wat is je budget?
Max 60 munten (van 1 euro)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Jazeker, geen trust! Liefst logitech, maar andere A-merken sta ik open voor.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Normaal gebruik, surfen, beetje gamen.
Mijn oude vertrouwde Logitech G5 kon mijn misbruik niet langer aan en het scrollwieltje klikt niet goed meer.
Na 8 trouwe jaren lijkt het de strijd te gaan verliezen.
Helaas worden deze geweldige muizen niet meer gemaakt omdat ze niet snel genoeg kapot gaan denk ik.
Hou van een gevulde hand, dus muis moet net te klein zijn. De fijne gewichtjes die bij de G5 geleverd zijn hebben altijd in hun blikje gezeten, verlichting is ook niet nodig, draadje vind ik wel prettig.
Ook fijn vind ik de 2 duimknoppen en het zijwaartse scrollwiel. Meer knoppen is niet nodig.
De chique gamemuizenl van heden ten dage heb ik nooit gebruikt en ze zien er ook niet uit dat ze heel comfortabel zijn.
De G303 lijkt me niet zo, en de mx master is me eigenlijk toch echt wat te duur.
Met andere woorden ik zoek gewoon een nieuwe G5, MX510, of MX518.