Mijn vraag
Pas geleden werd mij verteld door iemand die computers bouwt dat ik beter de MSI 970 kon nemen over de MSI 1070 nu was ik er van overtuigd dat de MSI 1070 beter zou zijn.
Nu is mij vraag welke is beter MSI 1070 of de MSI 970 (misschien SLI) voor gaming.
(misschien iemand met ervaring van allebei)
Relevante software en hardware die ik gebruik
De video kaart komt met een:
I7 6700k
16gb ram DDR4 3000 Mhz
De games die ik wil gaan spelen met deze pc zijn:
Space engineers
Rainbow Six Siege
Black ops III
GTA V
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb veel YouTube gekeken en reviews gezien en er daardoor van overtuigd dat de 1070 beter zou zijn maar de betreffende meneer heeft mij toch aan het twijfelen gebracht.
Ps: Als er een topic is die hier op lijkt link het aub dan door ik kon er geen vinden.
Alvast bedankt
Pas geleden werd mij verteld door iemand die computers bouwt dat ik beter de MSI 970 kon nemen over de MSI 1070 nu was ik er van overtuigd dat de MSI 1070 beter zou zijn.
Nu is mij vraag welke is beter MSI 1070 of de MSI 970 (misschien SLI) voor gaming.
(misschien iemand met ervaring van allebei)
Relevante software en hardware die ik gebruik
De video kaart komt met een:
I7 6700k
16gb ram DDR4 3000 Mhz
De games die ik wil gaan spelen met deze pc zijn:
Space engineers
Rainbow Six Siege
Black ops III
GTA V
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb veel YouTube gekeken en reviews gezien en er daardoor van overtuigd dat de 1070 beter zou zijn maar de betreffende meneer heeft mij toch aan het twijfelen gebracht.
Ps: Als er een topic is die hier op lijkt link het aub dan door ik kon er geen vinden.
Alvast bedankt