Vraag

• Adinias
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-08 11:53
Hallo,

Ik ben bezig met het oplossen van problemen van de Samsung Galaxy S5 van mijn moeder en vroeg mij af of het mogelijk is om Cyanogenmod 13 er op te zetten en dezelfde Touchwiz interface als nu te behouden.

Ik heb al geprobeerd een paar methodes te vinden, maar ik heb nog niets kunnen vinden wat het ook daadwerkelijk doet. Is dit wel zo simpel om voor elkaar te krijgen of ben ik beter af met gewoon een reset naar fabrieksinstellingen?

Als het wel kan stop ik er graag wat moeite in om ervoor te zorgen dat de frustraties met deze telefoon eindelijk een keer voorbij zijn.

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

Alle reacties

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Dan moet je het complete framework porteren.
Waarom zou je dat doen. De s5 word keurig geupdate qua security patches. Ik kan me juist voorstellen. Dat je TW af wil. Maar zo niet.

• Adinias
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-08 11:53
CM 13 wilde ik installeren zodat de telefoon iets sneller zou draaien, niet persé voor de updates. Mijn moeder echter is nogal erg gewend aan de touchwiz interface en ik weet niet hoe snel zij kan en wil wennen aan een andere interface.

Van daar de vraag.

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
OK.. het is wel juist dat framework wat de boel vertraagd. Ik zou in dit geval de tw lekker laten. Ik heb hier een. S5 in originele staat. En die is best rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Als er geen rom beschikbaar is die dit heeft, zul je dit zelf moeten bouwen. Ik heb geen idee hoe technisch je bent, maar het is best wel veel werkt.

Ik zou de telefoon van je moeder gewoon een keer resetten. Dat scheelt vaak echt al een hele boel. Verder kijk eens of er vreemde of rare apps geïnstalleerd staan.