Vraag

• heinflhs
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-10-2016
Hallo, Heeft iemand toevallig ervaring met deze kaart in een oude Dell Optiplex 755 SFF met 300 W voeding? Er is maar een slot beschikbaar, de kaart moet low profile zijn en met de beperkte 300 W voeding werken.

grtzzzzz...........
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Afhankelijk van welke GT730 je gebruikt trekt het ding tussen de 23 en 49W. Of dat gaat werken op een 300W voeding hangt natuurlijk af van wat je er allemaal nog meer aan hebt hangen.

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik heb zelf een GT730 in een Optiplex 7010 SFF met een vergelijkbaar vermogensbudget.
Ook een wat zwaardere videokaart van AMD, met zeer platte ventilator, was geen probleem in een 780 SFF.

Let er bij een 755 SFF wel op dat de koeling niet buiten het ene slot mag komen (dus hoogte van de bevestigingsplaat), want daar zit de bracket van de hard disk.
De passieve GT730 die ik heb is wat groter, maar bij een 7010 SFF hebben ze het slot voor de videokaart 1 slot verder naar buiten geplaatst waardoor dit geen probleem is (extra slot is toch nodig voor los bracket met HDMI-aansluiting). Zelf heb ik geen duidelijke foto kunnen vinden van de ASUS, maar ik vermoed dat deze koeling te groot is. De MSI N730K zou volgens de foto zeker moeten gaan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

Heb hier een hd7750 in een optiplex 755 sff gehad icm een E8500 core2duo, is een 61 watt kaart en ging prima ook onder load in games.. En is volgens mij to date de snelste single slot lowprofile kaart die je kan vinden

[ Voor 5% gewijzigd door mvz op 19-09-2016 17:30 ]

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_