Goedkope PC

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Ik vraag me af wat het laagste bedrag is waarvoor je een stabiele pc kan samenstellen die geschikt is voor office, internet, simpele 2d-spellen. Voor opa en oma zeg maar :) .

Als je nou bijv. een moederbord neemt met Socket 370 en geintegreerde video, audio en lan, bijv. de Asus CUWE-FX, die nou bijv. bij MyCom 199,- kost. Als je daar een Celeron 700 op doet, 128 MB geheugen, een 20 GB Harddisk, etc, dan ben je voor 900,- zo'n beetje klaar (excl. monitor).

Geintegreerde meuk zuigt, maar je kan er wel heel goedkoop een aardig systeempje mee in elkaar draaien...

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Tja als het echt alleen om wat surfen enzo gaat kan je voor heel weinig een PC tje bouwen ja.

Maar dan kan je ook opzoek naar wat 2de hands.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

een 2dehands systeem kopen?
pleur der een nieuwe kast omheen en het ziet er uit als NEU!

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 11:43 schreef BloX het volgende:
een 2dehands systeem kopen?
pleur der een nieuwe kast omheen en het ziet er uit als NEU!
Nee dat kan niet meer hoor, want steeds meer ouderen rijden tegenwoordig in een nieuwe dure sportwagen >:)

Verwijderd

800 tot 900 gulden, zonder monitor. Bijvoorbeeld goedkoopste duron + msi mobo 128 mb ram, goedkoop videokaartje harddisk/floppy/ +cdrom speler.

Verwijderd

sjonge jonge zeg .....
als ze toch alleen maar van die ouwe zooi gaan doen kennuh ze net zo goed gewoon weer gaan breien...
Das ook het enige wat ze opzoeken op inet of niet??
kennuh ze met jou gaan e-mailen ... no 3 dagen uitleggen hoe je mot typen .. en ja hoor ... na 1 middag hebbuh ze zin1 ingetypt .... maar weer ff rusten ... morgen komt de volgende zin wel >:)

Ik zie het al helemaal voor me!! :D hahahaha

-----------------
!!! []_ [()] []_ !!!
-----------------

(ik hoop dat ik je niet beledigd heb ... zat
meer ff aan mun eigen opa en oma te denken) (8>

Gewoon een oude P200 ofzo ...
ben je veel goedkoper uit...

Greetzz,
Daryath ;)

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 12:30
Dell heeft ook voor weinig goede PC's.

No production networks were harmed during this posting

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Dell zuigt Big-Time

Die Bios alleen al...

De monitoren van Dell zijn wel goed :)

Verwijderd

Voor opa's en oma's zuigt Dell niet hoor !
Alleen voor gasten die een Dell hebben en erachter komen dat ze willen tweaken. Dat kan nl. niet zo >:)

Verwijderd

En opa's en oma's denken dat je het over een film hebt als je bios zegt.
Bios wasda ? |:(

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
je kunt ze beter een cheap nieuw systeempje bouwen.. cel700+ zo'n mobo die je zelf al bedacht had..en natuurlijk wel in de erfenis laten zetten dat jij die bak tzt erft + upgradebonus van 10 mille >:) ...

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
je kunt ze beter een cheap nieuw systeempje bouwen.. cel700+ zo'n mobo die je zelf al bedacht had..en natuurlijk wel in de erfenis laten zetten dat jij die bak tzt erft + upgradebonus van 10 mille ...

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 11:58 schreef Daryath het volgende:
[bladiebla]

(ik hoop dat ik je niet beledigd heb ... zat
meer ff aan mun eigen opa en oma te denken)
Neuh - ik ging er al van uit dat je het over je eigen voorouders had.. :P
Gewoon een oude P200 ofzo ...
ben je veel goedkoper uit...
Ja, maar ik wil graag dat het lekker vlot loopt allemaal, dat je je er ook lekker mee op internet kan begeven (flash beetje vlot, schermopbouw vlot), etc.. En het liefst GEEN win9x, want instabiele meuk is het laatste waar ik zin in heb. Daarom wil ik geen oude P200, snappez-vous?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Neem een moederbordje met een 815 chipset, die is maar iets duurder maar superstabiel en veel flexibeler.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Pagina: 1