Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Tja als het echt alleen om wat surfen enzo gaat kan je voor heel weinig een PC tje bouwen ja.
Maar dan kan je ook opzoek naar wat 2de hands.
Maar dan kan je ook opzoek naar wat 2de hands.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Nee dat kan niet meer hoor, want steeds meer ouderen rijden tegenwoordig in een nieuwe dure sportwagenOp donderdag 28 juni 2001 11:43 schreef BloX het volgende:
een 2dehands systeem kopen?
pleur der een nieuwe kast omheen en het ziet er uit als NEU!
Verwijderd
800 tot 900 gulden, zonder monitor. Bijvoorbeeld goedkoopste duron + msi mobo 128 mb ram, goedkoop videokaartje harddisk/floppy/ +cdrom speler.
Verwijderd
sjonge jonge zeg .....
als ze toch alleen maar van die ouwe zooi gaan doen kennuh ze net zo goed gewoon weer gaan breien...
Das ook het enige wat ze opzoeken op inet of niet??
kennuh ze met jou gaan e-mailen ... no 3 dagen uitleggen hoe je mot typen .. en ja hoor ... na 1 middag hebbuh ze zin1 ingetypt .... maar weer ff rusten ... morgen komt de volgende zin wel
Ik zie het al helemaal voor me!!
hahahaha
-----------------
!!! []_ [()] []_ !!!
-----------------
(ik hoop dat ik je niet beledigd heb ... zat
meer ff aan mun eigen opa en oma te denken)
Gewoon een oude P200 ofzo ...
ben je veel goedkoper uit...
Greetzz,
Daryath
als ze toch alleen maar van die ouwe zooi gaan doen kennuh ze net zo goed gewoon weer gaan breien...
Das ook het enige wat ze opzoeken op inet of niet??
kennuh ze met jou gaan e-mailen ... no 3 dagen uitleggen hoe je mot typen .. en ja hoor ... na 1 middag hebbuh ze zin1 ingetypt .... maar weer ff rusten ... morgen komt de volgende zin wel
Ik zie het al helemaal voor me!!
-----------------
!!! []_ [()] []_ !!!
-----------------
Gewoon een oude P200 ofzo ...
Greetzz,
Daryath
Dell heeft ook voor weinig goede PC's.
No production networks were harmed during this posting
Dell zuigt Big-Time
Die Bios alleen al...
De monitoren van Dell zijn wel goed
Die Bios alleen al...
De monitoren van Dell zijn wel goed
Verwijderd
Voor opa's en oma's zuigt Dell niet hoor !
Alleen voor gasten die een Dell hebben en erachter komen dat ze willen tweaken. Dat kan nl. niet zo
Alleen voor gasten die een Dell hebben en erachter komen dat ze willen tweaken. Dat kan nl. niet zo
je kunt ze beter een cheap nieuw systeempje bouwen.. cel700+ zo'n mobo die je zelf al bedacht had..en natuurlijk wel in de erfenis laten zetten dat jij die bak tzt erft + upgradebonus van 10 mille
...
Neuh - ik ging er al van uit dat je het over je eigen voorouders had..Op donderdag 28 juni 2001 11:58 schreef Daryath het volgende:
[bladiebla]
Ja, maar ik wil graag dat het lekker vlot loopt allemaal, dat je je er ook lekker mee op internet kan begeven (flash beetje vlot, schermopbouw vlot), etc.. En het liefst GEEN win9x, want instabiele meuk is het laatste waar ik zin in heb. Daarom wil ik geen oude P200, snappez-vous?Gewoon een oude P200 ofzo ...
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Neem een moederbordje met een 815 chipset, die is maar iets duurder maar superstabiel en veel flexibeler.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Pagina: 1