Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik weet niet of hier al eerder een vraag over is gesteld maar ik heb een probleem met whatsappgesprekken overzetten naar mijn nieuwe telefoon.

Ik heb een nieuwe telefoon (android) en ik lees op internet dat als ik mijn whatsapp(gesprekken) mee wil nemen naar mijn nieuwe telefoon dat ik een back up moet maken van whatsapp, de map met deze back up moet kopieren naar de computer, dan de map met de back up moet kopieren naar mijn nieuwe telefoon en dat whatsapp dan de gesprekken herstelt. Nu heb ik een back up gemaakt van whatsapp, ik wilde deze back up kopiëren naar mijn computer maar ik kan nergens een map vinden waar die back up in zou moeten staan als ik mijn oude telefoon aan de computer verbind.

Er staat bij whatsapp dat er een back up naar google drive gemaakt wordt, staat ie daarom niet in een map? Ook op mijn drive account kan ik de back up niet vinden.
Weet iemand waar ik wel de map kan vinden met de back up zodat ik hem kan kopieren naar mijn computer en daarna naar mijn nieuwe telefoon?
En naar welke map ik de back up straks moet kopieren naar mijn nieuwe telefoon? (Het zijn beide Android telefoons). Ik heb geen sdkaart waar ik de back up naar kan kopieren.

Alvast bedankt

Beste antwoord (via Verwijderd op 17-09-2016 13:54)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Back-uppen naar Drive
WhatsApp installeren op nieuwe telefoon
Nummer verifiëren en dan moet automatisch de Drive back-up gevonden worden.

Houdt er wel even een uurtje tussen, want instant werkt het vaak niet.

Vorige week nog gedaan, waarbij ik WhatsApp op het nieuwe toestel denk 6 á 7 keer opnieuw heb moeten installeren, voordat de juiste back-up gevonden werd.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Back-uppen naar Drive

Vorige week nog gedaan, waarbij ik WhatsApp op het nieuwe toestel denk 6 á 7 keer opnieuw heb moeten installeren, voordat de juiste back-up gevonden werd.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
CLB schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:45:
Back-uppen naar Drive

Kwestie van pech hebben denk ik. Gisteren ging het in een keer goed bij mij. :P

Verwijderd

Topicstarter
Gelukt, bedankt!

• CLB
  • Niet online