Fijn dat er weer ssd's worden gebenched! Ik heb echter liever dat de prestaties in de traces laten zien hoelang de bench duurt in secondes dan in mb/s. Dan kun je pas naar mijn mening spreken over echte real-life prestaties. Dat zou wel inhouden dat er een betere processor in moet komen en meer geheugen. Ik begrijp dat dit veel meer variabelen geeft, maar nu kan ik moeilijk zien wat die mb's/s nu echt betekenen in mijn systeem. Als ik bijvoorbeeld naar de 4k random read kijk zie ik dat de samsung 850 pro aardig meekomt. Dan vraag ik mij af of nvme niet een beetje teveel gehyped wordt. Daarnaast mag de y-as van de grafiek best bij de oorsprong beginnen. Nu geeft het een vertekend beeld.
Anyway, goed dat er weer benches komen!
Edit: Ik zie nu pas dat er ook een percentage sequentieel bij staat. Dat maakt het al wat duidelijker, maar nog net niet genoeg imho.
Daarnaast zie ik bij de tabel van de traces twee keer geschreven staan. In 1 van de 2 kolommen moet lezen staan denk ik
Edit 2: Misschien ten overvloede, maar ter verduidelijking; ik bedoelde dat het bij real-life benchmarks naar mijn mening van belang is dat de prestaties van het hele systeem worden gemeten, dus niet alleen die van de ssd.
Anyway, goed dat er weer benches komen!
Edit: Ik zie nu pas dat er ook een percentage sequentieel bij staat. Dat maakt het al wat duidelijker, maar nog net niet genoeg imho.
Daarnaast zie ik bij de tabel van de traces twee keer geschreven staan. In 1 van de 2 kolommen moet lezen staan denk ik
Edit 2: Misschien ten overvloede, maar ter verduidelijking; ik bedoelde dat het bij real-life benchmarks naar mijn mening van belang is dat de prestaties van het hele systeem worden gemeten, dus niet alleen die van de ssd.
[ Voor 25% gewijzigd door Joep op 17-09-2016 09:40 ]