Verwijderen review [ bernie2009] [jotheman]

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:15

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
Na een meningsverschil met tweaker bernie2009 hebben we elkaar niet goed beoordeeld.
Bij een toevallig zoekactie zag ik dat deze collega-tweaker verzocht had de feedback te laten verwijderen, waarmee ingestemd is (zie dit topic: https://gathering.tweaker...message/46821149#46821149).
De beredenering om de feedback te verwijderen begrijp, daarom bij deze de vraag hetzelfde voor de beoordeling van bernie voor mij te doen gezien die nog wel staat.
Ik deel graag de onderlinge communicatie om meer duidelijkheid te scheppen in de situatie en de discussie inzichtelijk te maken, mocht dat wenselijk zijn.

Alvast dank voor het begrip en de actie hierin!

I see dead pixels...

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Graag even samen met bernie2009 tot overeenstemming komen, dan hoor ik het wel :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:15

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
We zijn er helaas samen niet uitgekomen, dat hebben we geprobeerd, vandaar de onderlinge beoordelingen. :'( Nu houd ik er een negatieve beoordeling aan over, wat ik wel erg jammer vind... In het kader van gelijke behandeling zou ik het netjes vinden als mijn beoordeling ook word verwijderd.
Nogmaals, ik deel graag de communicatie als die helpt in begrip van de onderlinge communicatie, helpt dat nog?

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Nou, het niveau is weer bedroevend laag zeg. Wellicht is het zinvol dat jullie beiden de spelregels nog eens doorlezen over wanneer een beoordeling nu wel of niet toegestaan is.
Anyhow, er was geen transactie, dus beide beoordelingen verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.