Goedendag,
Ik heb sinds enkele dagen een probleem met het opstarten van de pc.
Het led lampje van de VGA op het moederbord schakelt na het opstarten van het systeem aan en blijft branden.
De videokaart werkt niet en heb dus geen beeld.
Het systeem verder lijkt normaal te werken.
Ik heb na het lezen van info over dit probleem enkele dingen uitgeprobeerd welke het probleem zouden kunnen doen verhelpen.
Zoals : het systeem uitgeschakeld, cel batterij uit moederbord verwijderd en na 10 min. terug geplaatst, bios reboot op moederbord, geheugen verwijderd en terug geplaatst.
Alles zonder resultaat
Het betreft een Asus P7P55D Deluxe moederbord zonder onboard videokaart.
De losse videokaart heb ik getest en werkt op een andere pc wel.
Kent iemand dit probleem misschien ook en weet misschien wel een oplossing of wat ik verder nog zou kunnen uitproberen.
Met vriendelijke groet,
Peter
Ik heb sinds enkele dagen een probleem met het opstarten van de pc.
Het led lampje van de VGA op het moederbord schakelt na het opstarten van het systeem aan en blijft branden.
De videokaart werkt niet en heb dus geen beeld.
Het systeem verder lijkt normaal te werken.
Ik heb na het lezen van info over dit probleem enkele dingen uitgeprobeerd welke het probleem zouden kunnen doen verhelpen.
Zoals : het systeem uitgeschakeld, cel batterij uit moederbord verwijderd en na 10 min. terug geplaatst, bios reboot op moederbord, geheugen verwijderd en terug geplaatst.
Alles zonder resultaat
Het betreft een Asus P7P55D Deluxe moederbord zonder onboard videokaart.
De losse videokaart heb ik getest en werkt op een andere pc wel.
Kent iemand dit probleem misschien ook en weet misschien wel een oplossing of wat ik verder nog zou kunnen uitproberen.
Met vriendelijke groet,
Peter