Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-08 14:18
Hoi mijn vader heeft altijd vastgehouden aan de bedrijfsbouwvakkers-Nokia. Zo een die naast bellen ook kon hameren, stutten etc. Nu is hij met pensioen en de Nokia is terug naar de baas. Nu belt hij heel trots dat hij ook gaat whatsappen... Met mijn oude HTC Wildfire S, die ik ooit aan mijn moeder gaf en daarna alweer bij haar verving door de Nexus 4;😋.

Mijnvader merkte op dat hij voor Whatsapp moest betalen, want het was verlopen... Zo oud...

Anyway kan ik dit ding nog tot leven wekken? Of is het echt antiek?😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zoek je in de V&A een meer recent model uit, tevens lijkt mij een groter scherm ook fijner tegenwoordig.
Weet niet hoe het zit met WA-ondersteuning bij oudere Android versies, maar zelf kies ik liever een model die door de community 'blijvend' kan worden onderhouden, zoals de OPO/Nexus.

[ Voor 34% gewijzigd door HollowGamer op 16-09-2016 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Je kan het vast nog tot leven wekken, maar heel veel nieuwe apps zullen simpelweg weigeren te werken door missende frameworks.

Eens met hierboven. Zoek een leuke Moto G of een oud topmodel. Onder de 100 euro kun je klaar zijn.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Wellicht kan je met oude Whatsapp APK-bestanden er technisch gezien nog een werkend toestel van maken. Maar waarschijnlijk wil je pa dan al snel terug naar die 'snelle Nokia', die 'het gewoon doet' en dat soort kreten :P

Ik zou inderdaad ook naar een tweedehands Moto G zoeken. Nexus 4/5. Samsung Galaxy S3/S4 worden vaak massaal aangeboden en kosten daardoor niet heel veel. Zeker als je die van bloatware ontdoet zijn dat gewoon meer dan prima toestellen voor basisgebruik.
Nieuw haal je ook een Moto E of een Wileyfox voor ongeveer 100 euro, dat zijn ook heel capabele toestellen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-08 14:18
Thanks allen. Ga nu dubben tussen Moto E 2016 of een tweede handsje