Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Ik speel vooral MMO's. Uiteraard ook het normale huis- tuin- en keukengebruik
.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen 1000 en 1200 euro ex verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik neem niets mee, behalve de randapparatuur (LG 24EA53 monitor, Logitech G110 toetsenbord en G700s muis).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat voor mij belangrijk is, is dat hij stil is. Het hoeft er niet mooi uit te zien. Ik heb veel problemen gehad met oververhitting van mijn huidige videokaart en wil dat absoluut niet meer
.
Ik heb nog geen extra koeling toegevoegd,daar zou ik graag advies over willen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies krijgen over de samenstelling van een systeem dat voldoet aan wat ik nodig heb om in de komende paar jaar mijn spellen te kunnen spelen. Wellicht dat ik over een jaar of zo een nieuw beeldscherm zal kopen en misschien wel een 1440p, dus dat moet passen in dit systeem.
Zoals ik eerder al schreef denk ik dat er nog koeling aan moet worden toegevoegd, graag advies. Wellicht kunnen dingen nog goedkoper/anders.
Ik ga het systeem niet helemaal zelf bouwen, maar laat dit doen.
Voornamelijk gamen. Ik speel vooral MMO's. Uiteraard ook het normale huis- tuin- en keukengebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen 1000 en 1200 euro ex verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik neem niets mee, behalve de randapparatuur (LG 24EA53 monitor, Logitech G110 toetsenbord en G700s muis).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat voor mij belangrijk is, is dat hij stil is. Het hoeft er niet mooi uit te zien. Ik heb veel problemen gehad met oververhitting van mijn huidige videokaart en wil dat absoluut niet meer
Ik heb nog geen extra koeling toegevoegd,daar zou ik graag advies over willen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies krijgen over de samenstelling van een systeem dat voldoet aan wat ik nodig heb om in de komende paar jaar mijn spellen te kunnen spelen. Wellicht dat ik over een jaar of zo een nieuw beeldscherm zal kopen en misschien wel een 1440p, dus dat moet passen in dit systeem.
Zoals ik eerder al schreef denk ik dat er nog koeling aan moet worden toegevoegd, graag advies. Wellicht kunnen dingen nog goedkoper/anders.
Ik ga het systeem niet helemaal zelf bouwen, maar laat dit doen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 227,50 | € 227,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 334,90 | € 334,90 |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD1003FZEX, 1TB | € 78,07 | € 78,07 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 79,50 | € 79,50 |
| 1 | Corsair RM550x | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 125,95 | € 125,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.102,62 | |