Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeterisVulpes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-05 18:47
Aan mijn voordeur hangt een Doorsafe Doorbird model DS6500, verbonden via WiFi met mijn iPad (Mini 2) via de gelijknamige app Doorbird. De iPad hangt centraal tegen de muur met een voedingsadapter.
Nu loop ik tegen een probleem aan… Wanneer iemand aanbelt, springt het scherm van de iPad aan en toont deze een melding van Doorbird op het vergrendelingsscherm. Je moet dus naar rechts vegen voordat de app actief wordt.

Ik zoek een manier om:
1) het vergrendelingsscherm volledig uit te schakelen, zodat zodra iemand aanbelt, het scherm oplicht en meteen de app toont, zodat ik meteen zie wie aanbelt!

Ik heb de iPad al eens in Kiosk-modus laten draaien en ook in Single App Mode, en dat is bijna wat ik nodig heb. De iPad springt namelijk direct naar de app als ik op een knop druk om het scherm terug te activeren.
MAAR... in zo'n modus ontvangt de iPad geen meldingen. Als er iemand aanbelt doet de iPad dus helemaal niks, geen geluid, geen melding, geen scherm dat aanspringt...

Ik heb de support van Doorsafe al gecontacteerd, maar echt behulpzaam zijn ze niet:
Hartelijk dank voor uw informatie.
Helaas ben ik bang dat wij u hiermee niet verder kunnen helpen.
Dit lijkt namelijk eerder een software mankement van het apple product zelf dan een technische hindering van de doorbird. Ik zou u daarom vriendelijk willen verzoeken om contact op te nemen met apple zelf. Onze excuses dat wij u hiermee niet verder kunnen helpen, helaas zijn wij geen apple expert (;
Mocht u nog andere vragen hebben dan kunt u altijd nogmaals contact opnemen!

 MacBook Pro 16" Late 2019 & UniFi netwerk  iPhone 14 Pro

Beste antwoord (via VeterisVulpes op 19-09-2016 00:15)

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05 15:04
Volgens mij kan dit alleen met jailbreak. Het kan in iedergeval niet zonder.

Alle reacties

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-05 10:46
Misschien dat ik te simpel denk. Maar in ios kan je toch onder instellingen --> Beeldscherm en helderheid --> 'automatisch slot' kiezen voor 'nooit'? Dan blijft het scherm wel continu aan staan natuurlijk, das misschien wel een nadeel.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeterisVulpes
Zo los ik het voorlopig inderdaad op, maar het is niet echt ideaal. Meer stroomverbruik + slijtage scherm op termijn...

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05 15:04
Volgens mij kan dit alleen met jailbreak. Het kan in iedergeval niet zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeterisVulpes
Op zich heb ik dat er wel voor over, de iPad zal enkel voor die bel gebruikt worden, dus maakt verder niet uit hoe of wat... Alleen vraag ik me wel af - aangezien ik nog geen kennis heb opgedaan over jailbreaks enz - of ik die app van Doorbird er nog wel kan opzetten dan?