Toon posts:

Volgorde van snelheid/ kwaliteit

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk heel simpel. Ik heb niet zo veel (meer) te besteden (zie specs!), maar zoek een leuk kaartje. Via search ben ik een hoop te weten gekomen, maar graag zou ik de volgorde weten waarin alle onderstaande producten zijn opgenomen.

ATI Radeon 32MB DDR 183MHz VE
ATI Radeon 32MB DDR 183MHz
ATI Radeon 32MB SDR 160MHz
ATI Radeon 32MB NT9 DDR TV-OUT DVI VE
ATI Radeon 32MB NT9 DDR
ATI Radeon 32MB NT9 SDR

GForce 2 32MB MX
GForce 2 32MB MX200
GForce 2 32MB MX400

Bij voorbaat dank!

Komt te draaien op:
Cusl2/ PIII-1GHz/DE 128MB CAS2/MAX Diam60+/ Iiyama VMPro450 19"

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

definieer kwaliteit.

En voor die snelheid zou je natuurlijk, het is maar een idee hoor, euh, bijvoorbeeld een review van videokaarten kunnen lezen. Mischien staan die wel helemaal vol met benchmarks van prestaties van videokaarten. Bijvoorbeeld bij www.anandtech.com of www.firingsquad.com .

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:16
geforce 2mx 400 32 mb
een gewone gf2mx is ook goed, maar die 400 heeft iets meer bandbreedte en een hogere kloksnelheid, wat dus ook betekent dat je hem best goed kan overklokken, en dan komt ie wel in de buurt van een echte gf2. en zo'n gf2mx kaartje kost ook niet zoveel meer, ik zou een gainward cardexpert golden sample kopen, daar zit supersnel geheugen op dat je super ver kan klokken...

Verwijderd

Ligt er helemaal aan waar je 'm veel voor gaat gebruiken bijvoorbeeld...

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 22:31

mvds

Totally awesome!

19 inch monitor? Dan zou ik de SDR kaarten al af laten vallen. Ik zou dan in elk geval voor een DDR kaart gaan, en wel de 128 bits DDR kaarten, dus geen MX DDR.

Verwijderd

Topicstarter
Is de Asus V7100 ok? Ik bedoel, past deze goed in dit rijtje, want deze is ook niet zo spectaculair duur.

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Die heb ik laatst in de pc van mijn broer geschroefd. Dat is gewoon een Geforce2MX. Niet echt spannend qua prestaties.

Ik heb er bij mijn broer een Quadro MXR van gemaakt. Nogsteeds niet echt spannend.

Waarom neem je geen gainward cardexpert Geforce2 400? Erg snelle Geforce met 64meg en snel geheugen.
Kost f559,- en kickt ass. :9
http://www.tweakers.net/pricewatch/12607
edit:

Die gainward is een o/c GTS en geen MX

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 22:31

mvds

Totally awesome!

Serieus, als jij je 19 inch wilt benutten dan zou ik geeneens denken aan een MX hoor, maar eerder aan een Radeon DDR of een goedkope GF2.
Pagina: 1