Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolix
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-11-2024
Mijn vraag
Ik wil een nieuwe tablet kopen. Welke van de 2 raden jullie aan?

Waarvoor wil ik hem gebruiken
Als laptop vervanger als ik thuis kom en in de sofa zit. Documenten lezen en bewerken. Iets of wat gaming

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De prijzen:
iPad Pro 9.7 32GB: € 649
iPad Air 2 64 GB: € 509

de Air 2 is ook weeral 2 jaar geleden op de markt gekomen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
Ik heb de pro omdat ik beeld en geluid belangrijk vindt. De 4 speakers en het beeldscherm met true tone zijn uitmuntend. Daarnaast heb je de laatste generatie met pencil optie en is imo daardoor de meerprijs waard.

Voor een laptop vervanger is 32gb weinig. Ik heb128gb omdat ik net als bij een laptop mijn media, foto's en documenten bij de hand wil hebben en local wil kunnen downloaden, bewerken en opslaan. Ik heb nog 50gb over.
Ik gebruik de pro dagelijks voor meer en meer toepassingen, maar mn laptop kan hij niet vervangen. Daarvoor heeft de iPad teveel beperkingen. Overal is echter wel een oplossing voor, maar het is soms omslachtig waarbij je terug moet vallen naar pc of mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als je verwacht dat 32GB volstaat kun je ook de iPad Air 2 32GB overwegen. Apple heeft aan het begin van de maand de 32GB iPad Air 2 aangekondigd voor dezelfde adviesprijs als de 16GB nu.

Daarmee wordt het prijsverschil met de Pro bijna 100 euro groter. Maakt de keuze wellicht makkelijker :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prolix
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-11-2024
Heb uiteindelijk de Pro gekocht.