Toon posts:

Reservekopie iPhone verdwenen na upgraden iTunes

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond!

Ik zit met een probleem! Zoals de titel al zegt, ben ik mijn reserve kopie van mijn iPhone op mijn laptop kwijt. Het zit namelijk zo, ik heb sinds vandaag een iPhone 7 en heb gister via iTunes op mijn laptop (Windows 7) een reservekopie van mijn oude iPhone 6 gemaakt. Nu sloot ik vandaag mijn nieuwe iPhone op de laptop aan om mijn reservekopie hierop te zetten. Toen kreeg ik deze melding zie foto: Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/6hxabc1n3qfwh.jpg

Zo gezegt zo gedaan, ik heb een nieuwe versie van iTunes geïnstalleerd. En wat blijkt nu, nu is mijn reserve kopie weg van mijn schijf.

Mijn vraag aan jullie is, kan ik mijn reservekopie terugkrijgen? Ik baal er namelijk heel erg van dat ik bepaalde belangrijke informatie kwijt ben.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast heel erg bedankt!

PS: ik moet hierbij vermelden dat ik mijn oude iPhone 6 heb moeten inleveren, dus hier kan ik geen nieuwe reservekopie vanaf halen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2016 19:38 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je al in de map gekeken waar reservekopieën opgeslagen worden? Fysiek op je HDD bedoel ik dan. Je moet even Googelen waar dat precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daar inderdaad op gezocht, maar ik kan de map niet meer vinden. Kan het zo zijn dat deze door de nieuwe iTunes is overschreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aghanim schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:37:
Heb je al in de map gekeken waar reservekopieën opgeslagen worden? Fysiek op je HDD bedoel ik dan. Je moet even Googelen waar dat precies is.
Ik heb daar inderdaad op gezocht, maar ik kan de map niet meer vinden. Kan het zo zijn dat deze door de nieuwe iTunes is overschreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Heb je hier al gekeken:

C:\Users\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300