Zoeken naar windows 7 updates duurt al uren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackojecko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-01-2018
Ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe computer gekocht met windows 7. De vrouw van de winkel zei dat ik waarschijnlijk nog aardig wat updates moest installen. Dus ik dat gedaan, maar tijdens het installeren van de updates was er een error en alles werd teruggezet.

Nu is er voor de bioshock remaster game een probleem als je windows updates niet geinstalleerd zijn, dus ik weer proberen te updated. Hij is nu al bijna 5 uur aan het zoeken.

Mijn vraag is, wat moet ik nu doen? Door laten zoeken en hopen dat ze deze keer wel goed geinstalleerd kunnen worden? Of gewoon maar me pc uit het raam gooien?

Bij voorbaat dank :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Rollup gebruiken, dit is veel sneller dan Windows update: nieuws: Microsoft maakt pakket updates voor Windows 7 en Server 2008 R2 besch...

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackojecko
Oke en hoe download ik rollup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackojecko
Oke ik heb ''rollup'' gedownload.. echter dit is precies tzelfde als wat ik al hard geprobeerd. en ook dit gaat uren duren als er al iets gebeurt... ik denk tog maar dat ik mijn pc maar uit het raam gooi:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zie je die blauwe teksten in dat bericht? Die kun je aanklikken!
We’re happy to announce today that we’re making available a new convenience rollup for Windows 7 SP1 that will help. This convenience rollup package, available to download from http://catalog.update.mic...ite/Search.aspx?q=3125574*, contains all the security and non-security fixes released since the release of Windows 7 SP1 that are suitable for general distribution, up through April 2016. Install this one update, and then you only need new updates released after April 2016.
* Die werkt overigens wel alleen in IE!
Wackojecko schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:58:
Oke ik heb ''rollup'' gedownload.. echter dit is precies tzelfde als wat ik al hard geprobeerd. en ook dit gaat uren duren als er al iets gebeurt...
Dat had je niet beschreven. Anyway, waarop staat hij dan te wachten? Heb je met de resource monitor gekeken of er inderdaad geen activiteit is? Misschien is hij wel gewoon druk.
ik denk tog maar dat ik mijn pc maar uit het raam gooi:)
Doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Room42 op 16-09-2016 17:03 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-09 21:51
Gooi hem naar Windows 10 maar pas op dat je wel een activatie key hebt vraag even aan de winkel of je die hebt, het kan ook een stikker op de kast geplakt zijn met een key
Window7 updaten kan idde wel een dag of 2 duren op deze manier

je kan ook een Windows 7 update dvd met de update er al in downloaden https://support.microsoft.com/en-us/kb/913086

Het kan missc zelfs zo zijn dat je windows 7 opnieuw moet instaleren als het updaten niet wil en zelf de drivers erbij nog gaan dowloaden en gaan installeren en daarna de updates weer doen, (maar daar heb je dan een dvd via mijn link van)
heel gedoe, dus.
Als zij of jij een key hebben en je windows 7 is nu geactiveerd kan je hem beter naar windows 10 gooien.

[ Voor 4% gewijzigd door Mel33 op 16-09-2016 17:12 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackojecko
Oke.. ik ga niet naar windows 10.. en ik ben totaal geen computer whiz, dus ik ga hem morgen maar naar de winkel brengen en maar eisen dat zij het fixen voor mij, aangezien ze me de computer in deze staat hebben verkocht. in ieder geval bedankt voor de tips

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wackojecko schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:17:
Oke.. ik ga niet naar windows 10.. en ik ben totaal geen computer whiz, dus ik ga hem morgen maar naar de winkel brengen en maar eisen dat zij het fixen voor mij, aangezien ze me de computer in deze staat hebben verkocht. in ieder geval bedankt voor de tips
Goedzo, lekker meteen in de aanval. Gaat goed komen. Succes.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05:37
Dit heb ik ook gehad dag of 2 geleden, is een bug in Windows Update. Je moet handmatig even Windows Update updaten ( ;) ) om het te fixen. Daarna gaat ie gewoon verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Laatst online: 27-09 21:51
Eigenlijk als je hem hebt gekocht met de mededeling dat je hem zelf nog moet updaten, is het niet meer hun zaak, neem aan dat het een 2de hands is, en de prijs er ook naar was. je kan het niet gaan eisen dan hoor.
(maargoed als zij dat niet op de bon hebben staan oid, dan is dat weer stom van hun zelf, maar eisen dat zij het doen is maar net hoe je hem hebt gekocht.
Als er bijv op de bon staat met voorgeinstaleerde windows, dan mag je eisen, maar anders niet en dan zal ik het normaal vragen, kom je missc ver

[ Voor 43% gewijzigd door Mel33 op 16-09-2016 18:25 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoOnEeN schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:51:
Dit heb ik ook gehad dag of 2 geleden, is een bug in Windows Update. Je moet handmatig even Windows Update updaten ( ;) ) om het te fixen. Daarna gaat ie gewoon verder.
djeez, windows update updaten, hoe doe je dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
  • Laatst online: 05-09 09:38
Ik zou dit voorval vooral als een reden zien om te updaten naar windows 10, ofwel door de zaak waar je hem gekocht heb ofwel zelf. Windows 7 is echt vervelend met updates en snelheid tegenover windows 10

[ Voor 3% gewijzigd door Flaat op 23-09-2016 16:15 ]

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:27
Windows 7 updates duren idd erg lang. Zeker bij een kale Windows 7 installatie.

Gewoon laten zoeken, ook al duurt het uren. Heb het zelf ook al meegemaakt. De updates komen vanzelf wel.

Mijn YouTube Channel

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-09 00:37
Raven schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:16:
[...]

Nou, dat probleem is nu ook eindelijk opgelost. Ben maar gaan Googlen op recente berichten en wat kom ik tegen? -> http://wu.krelay.de/en/ (Ik wist dat ik ooit zoiets had gezien, eindelijk weer gevonden :) )

De eerste 2 updates van dat lijstje stonden (na de eeuwen durende zoektocht) als beschikbaar vermeld. Toen heb ik die 2 met een downloadbare installer geïnstalleerd, herstart -> zoektocht was na een minuut of 10 klaar.

Toen ik daarna de rest van de beschikbare updates probeerde te installeren bleek het hangen van het downloaden op 0% ook opgelost te zijn :D
Soms duurt het wachten een dag of meer. De gelinkte website biedt een oplossing die werkt.

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Laat 'm nog een paar uur extra wachten. Had laatst hetzelfde, duurde toen een uurtje of tien voordat hij de updates gevonden had.

• Willem1981
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 23:22
Dit is eenvoudig op te lossen door een 4tal update handmatig te installeren.

Heb de kb nummers nu zo niet bij de hand maar zal ze rond 10uur even plaatsen.

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:26
Ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe computer gekocht met windows 7. De vrouw van de winkel zei dat ik waarschijnlijk nog aardig wat updates moest installen. Dus ik dat gedaan, maar tijdens het installeren van de updates was er een error en alles werd teruggezet.
Wat voor hardware zit er in die "nieuwe" computer ?
Cpu/Ram/Hdd/ssd ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Willem1981 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 07:31:
Dit is eenvoudig op te lossen door een 4tal update handmatig te installeren.

Heb de kb nummers nu zo niet bij de hand maar zal ze rond 10uur even plaatsen.
Kijk eens wie er vlak boven jou gequote wordt ;)
EricJH in "Zoeken naar windows 7 updates duurt al uren"

http://wu.krelay.de/en/ O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 24-09-2016 09:39 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Willem1981
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 23:22
Ik zie het nu ook. Sorry, was nog een beetje vroeg

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Waarom koop je een computer met Windows 7 :s 8)7

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ramon schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:49:
Waarom koop je een computer met Windows 7 :s 8)7
Omdat mensen hechten aan hun bestaande OS en huiverig zijn om over te stappen?
Omdat er bakladingen horrorverhalen de ronde doen dat Windows 10 alles sloopt?

En ja, als weldenkende tweaker heb je lak aan dergelijke onzin, maar de meeste mensen werken gewoon niet zo. Een nieuw OS? da's eng!

Anyway: WIn7 updates en sloom. Daar kan je wat aan doen.
Er zijn een aantal updates die je handmatig moet doen, maar ook die gaan tergend langzaam.
Trucje: Start de update
Open Taakbeheer en schakel 'taken van alle gebruikers' in.
Open het tabblad processen
Zoek naar de SVCHOST die meer dan 500MB RAM en 1 hele CPU core opvreet (b.v. 50% CPU load als je een dualcore hebt)
Beeindig dat proces.
Zoek naar het proces van de updater die je had gestart en beeindig die ook.
Start de update opnieuw. Hij zou dan sneller moeten gaan. (like, 10minuutjes ofzo)
Reboot je systeem en herhaal bovenstaande voor de overige handmatige updates.

Heb je alles klaar, laat je Windows zelf het werk doen. Dat duurt nogsteeds een half uurtje tot een uur, afhankelijk van je internet verbinding (veel downloads).
Dan reboot je, en herhaalt dat tot er geen nieuwe updates zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door McKaamos op 24-09-2016 10:01 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• 8mile13
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08-2023
Niet alle updates in een keer downloaden. Haal de vinkjes weg bij alle updates op tien/twintig na en download die vervolgens. Download vervolgens de rest ook in pakketjes.

Het zijn altijd enkele updates die de oorzaak zijn van uren lang zoeken, mislukken instaleren update, terugdraaien updates. Om erachter te komen welke die updates zijn kun je de updates het best in pakketjes downloaden. Heb je ze gevonden zet ze terzijde. Probeer ze dan individueel via update of via de Microsoft site te downloaden.

Verwijderd

McKaamos schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:54:
[...]

Omdat mensen hechten aan hun bestaande OS en huiverig zijn om over te stappen?
Omdat er bakladingen horrorverhalen de ronde doen dat Windows 10 alles sloopt?

En ja, als weldenkende tweaker heb je lak aan dergelijke onzin, maar de meeste mensen werken gewoon niet zo. Een nieuw OS? da's eng!

Anyway: WIn7 updates en sloom. Daar kan je wat aan doen.
Er zijn een aantal updates die je handmatig moet doen, maar ook die gaan tergend langzaam.
Trucje: Start de update
Open Taakbeheer en schakel 'taken van alle gebruikers' in.
Open het tabblad processen
Zoek naar de SVCHOST die meer dan 500MB RAM en 1 hele CPU core opvreet (b.v. 50% CPU load als je een dualcore hebt)
Beeindig dat proces.
Zoek naar het proces van de updater die je had gestart en beeindig die ook.
Start de update opnieuw. Hij zou dan sneller moeten gaan. (like, 10minuutjes ofzo)
Reboot je systeem en herhaal bovenstaande voor de overige handmatige updates.

Heb je alles klaar, laat je Windows zelf het werk doen. Dat duurt nogsteeds een half uurtje tot een uur, afhankelijk van je internet verbinding (veel downloads).
Dan reboot je, en herhaalt dat tot er geen nieuwe updates zijn.
Ik ben niet huiverig maar gebruik het dan wel weer met Classic Shell. Voor de rest is Win 10 gewoon top!

Verwijderd

Flaat schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:15:
Ik zou dit voorval vooral als een reden zien om te updaten naar windows 10, ofwel door de zaak waar je hem gekocht heb ofwel zelf. Windows 7 is echt vervelend met updates en snelheid tegenover windows 10
Nouuuuuuuuuuuuuuuuu, toevallig net gisteren een SSD in de pc van zoon gestopt en de image wilde niet booten, dus kale Win 10 erop, maar die heeft vandaag ook nog lang niet alle updates binnen.

Verwijderd

Wackojecko schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:17:
Want????? Niks mee met Win 10.

• Flaat
  • Laatst online: 05-09 09:38
Remove plz mods

[ Voor 76% gewijzigd door Flaat op 24-09-2016 18:50 ]

Verwijderd

EricJH schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 04:57:
[...]
Soms duurt het wachten een dag of meer. De gelinkte website biedt een oplossing die werkt.
OK, dat is interessant om weten. Ik heb het al eens een paar uur laten lopen, maar toen dacht ik dat er niets van kwam. Toch nog langer wachten dus...

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-09 00:37
Niet langer wachten maar de updates van http://wu.krelay.de/en/ installeren.

Voordat je die installeert schakel dan de Windows Update Service uit om het lopende update proces te stoppen. Als je die heb gestopt houdt dan even Taakbeheer in de gaten. Als je een svchost.exe proces een van de processorkernen maximaal ziet gebruiken dan loopt Windows Update weer. Schakel de service weer uit.

Als svchost.exe niet meer loopt installeer dan de updates van http://wu.krelay.de/en/ .
Pagina: 1