Ik zoek een?
-Printer met automatisch documentinvoer en scanner.
-Printer met een netwerkpoort
-Printer die een beetje vlot is (huidige snelheid is 36ppm)
-Printer die naar SD kaart kan scannen (optioneel).
Wat is je budget?
Circa 100-150 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn huidige printer is een pricewatch: Epson Stylus SX535WD, software bevalt prima, cardridges ook. Aanschafprijs destijds circa 100 euro. Dus in eerste instantie kijk ik naar de Epson printers.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik scan thuis weleens contracten in van 18 pagina's. Dat is nu geen doen. Daarom graag een upgrade naar een printer met een automatische documenten invoer. Ik heb de huidige printer op WiFi getest, echter als je daarmee een scan doet van goede kwaliteit dan duurt dit echt lang via WiFi. Via de ethernetpoort ben je zo klaar. Dus daarom graag een printer met een netwerkpoort.
Als ik alle eisen samenvoeg kom ik er zo 1,2,3 niet uit. De 'betaalbare' printers lijken een lanpoort te missen. Bovendien zie ik snelheden als 9 ppm. Dat is factor 4x trager dan ik nu heb.
Iemand wel iets leuks kunnen vinden?
Eigen bevindingen:
Deze ziet er prima uit, behalve de 9 ppm (Volgens de Epson website is dit 19 ppm, ik heb de wijziging aan tweakers doorgegeven.) pricewatch: Epson WF-3620DWF. De eerstvolgende pricewatch: Epson Workforce WF-7620DTWF wordt weer een beetje te duur.
Wellicht toch een ander merk overwegen?
-Printer met automatisch documentinvoer en scanner.
-Printer met een netwerkpoort
-Printer die een beetje vlot is (huidige snelheid is 36ppm)
-Printer die naar SD kaart kan scannen (optioneel).
Wat is je budget?
Circa 100-150 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn huidige printer is een pricewatch: Epson Stylus SX535WD, software bevalt prima, cardridges ook. Aanschafprijs destijds circa 100 euro. Dus in eerste instantie kijk ik naar de Epson printers.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik scan thuis weleens contracten in van 18 pagina's. Dat is nu geen doen. Daarom graag een upgrade naar een printer met een automatische documenten invoer. Ik heb de huidige printer op WiFi getest, echter als je daarmee een scan doet van goede kwaliteit dan duurt dit echt lang via WiFi. Via de ethernetpoort ben je zo klaar. Dus daarom graag een printer met een netwerkpoort.
Als ik alle eisen samenvoeg kom ik er zo 1,2,3 niet uit. De 'betaalbare' printers lijken een lanpoort te missen. Bovendien zie ik snelheden als 9 ppm. Dat is factor 4x trager dan ik nu heb.
Iemand wel iets leuks kunnen vinden?
Eigen bevindingen:
Deze ziet er prima uit, behalve de 9 ppm (Volgens de Epson website is dit 19 ppm, ik heb de wijziging aan tweakers doorgegeven.) pricewatch: Epson WF-3620DWF. De eerstvolgende pricewatch: Epson Workforce WF-7620DTWF wordt weer een beetje te duur.
Wellicht toch een ander merk overwegen?
[ Voor 39% gewijzigd door sdk1985 op 16-09-2016 16:31 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.