Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goede koop?

Pagina: 1
Acties:

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-11 21:12
Wat ga je met je laptop doen?
Het is een laptop waar vooral office taken op gebruikt gaan worden, een beetje internetten en hele lichte videobewerking.

Wat is je budget?
€700

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ga een haar lang een studie volgen en dan gaat de laptop mee.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
liefst ongeveer 13,3 of 14 inch. IPS scherm met matte afwerking.

Als voorbeeld heb ik deze gevonden: http://www.bcc.nl/compute...laptop-500s-14isk(221250)

• Jeroen.Abeelen
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-07 17:15
Ik zou de waarheid kopen in de vorm van:

Xiaomi Notebook Air ongeveer 600 euro incl. verzending uit China (deze ga ik ook halen).

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Jeroen.Abeelen schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:01:

Xiaomi Notebook Air ongeveer 600 euro incl. verzending uit China (deze ga ik ook halen).
Vergeet niet dat je nog belasting moet betalen bij producten uit China.

• Jeroen.Abeelen
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-07 17:15
Pikoe schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:06:
[...]

Vergeet niet dat je nog belasting moet betalen bij producten uit China.
Dat had ik al geïncludeerd, kan 20 euro meer of minder zijn. Volgens mij is hij nu bij Banggood het goedkoopste maar het wisselt per dag tussen al die Chinese sites.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Jeroen.Abeelen schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:01:

Prima laptop maar houd er rekening me dat wanneer het kapot gaat dat het op eigen kosten terug moet naar China.

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:24
Ik heb zelf niets tegen Chinese apparaten en vind de Xiaomi Notebook Air een prima apparaat qua specs, maar let wel op de invoer, belasting, garantie en support.

Het ligt er net aan wat je verder wilt hebben, heb je al gezocht met de filters binnen de Pricewatch? Wat bedoel je met matte afwerking, het scherm of het gehele apparaat?

Strava & Untappd - Do not combine!

• josstie85
Raznov schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:19:
Ik heb zelf niets tegen Chinese apparaten en vind de Xiaomi Notebook Air een prima apparaat qua specs, maar let wel op de invoer, belasting, garantie en support.

Het ligt er net aan wat je verder wilt hebben, heb je al gezocht met de filters binnen de Pricewatch? Wat bedoel je met matte afwerking, het scherm of het gehele apparaat?
Alleen het scherm hoeft mat te zijn.

Wil hem dit weekend gaan lopen. Heb hem as maandag al nodig, dan valt bestellen via China helaas af..

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:24
josstie85 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:21:
[...]

Alleen het scherm hoeft mat te zijn.

Wil hem dit weekend gaan lopen. Heb hem as maandag al nodig, dan valt bestellen via China helaas af..
https://tweakers.net/cate...a3vOJStuzs4fW1phGM1kufN-_

Mogelijk dat voor deze keuze een YOGA nog een optie zal zijn, maar geen idee of die schermen mat of glanzend zijn.

Strava & Untappd - Do not combine!

• josstie85
Raznov schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:24:
[...]

https://tweakers.net/cate...a3vOJStuzs4fW1phGM1kufN-_

Mogelijk dat voor deze keuze een YOGA nog een optie zal zijn, maar geen idee of die schermen mat of glanzend zijn.
Thanks! Dat ga ik bij de MM bekijken dan :)
Pagina: 1