Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-10 16:20
Ik twijfel over een Apple Watch maar ken niemand in mijn omgeving die er eentje heeft en vroeg me af of mensen die een Apple Watch hebben opnieuw een Apple Watch zouden kopen.

Uit reviews en ervaringen online kan ik niet beslissen of ik er eentje ga kopen of niet.

Ik ben benieuwd!

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit is aankoopadvies, dus schopje naar MAA.

Zou je nog wel je andere wensen op een rijtje kunnen zetten, zodat we met alternatieven kunnen komen en kunnen beargumenteren waarom dit beter is.

• KaiTak
Excuses voor posten in verkeerde forum.

Gebruik je de Apple Watch vaak?
Hoe lang gaat de Watch echt mee op een accu lading?
Zou je er nog eentje kopen in de toekomst?

Ik ben misschien teveel een fanboy voor een alternatief van een andere merk.

Apple Watch is eerste Apple product waarvan ik niet zelf kan bepalen of ik er eentje wil hebben.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Ik denk niet dat het heel zinvol is om een Apple Watch te kopen zonder iOS device.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
KaiTak schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:30:

Dit maakt het makkelijk voor ons om te antwoorden, je wilt geen alternatief dus bedenk: "wil ik een smartwatch?"

Indien ja: kopen
Indien nee: niet kopen

Acculading kun je in de reviews lezen, hoevaak je je device gebruikt is per persoon verschillend.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:46
johnkeates schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:31:
Ik denk niet dat het heel zinvol is om een Apple Watch te kopen zonder iOS device.
??

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
Ik denk dat johnkeates in de veronderstelling is dat TS geen iPhone heeft. Zonder iPhone om het horloge te koppelen heeft een Apple Watch weinig nu.

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ik heb sinds vorige week een 42mm Series 1 en ben er best tevreden over. Het is een stijlvolle accesoire met een ander bandje dan het sportbandje. Integratie met iOS op de iPhone is prima en via de Watch app kan je er veel mee.

Ik heb hem primair gekocht om snel notificaties te kunnen bekijken en uiteraard de tijd af te lezen.

Nadat ik de 38mm had gepast ben ik blij toch voor de 42mm te zijn gegaan zeker gezien de geringe meerprijs.

• barrymossel
Gadgeteer schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:01:
[...]

Ik denk dat johnkeates in de veronderstelling is dat TS geen iPhone heeft. Zonder iPhone om het horloge te koppelen heeft een Apple Watch weinig nu.
Ja dat denk ik ook, maar ik zie niet waar hij dat dan vandaan haalt aangezien TS zegt een fanboy te zijn. Lijkt me dat hij dan ook een iPhone heeft:

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Gebruik je de Apple Watch vaak?
Hoe lang gaat de Watch echt mee op een accu lading?
Zou je er nog eentje kopen in de toekomst?
Ik mis nog steeds een hoop aan je post:
rens-br schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:17:
Zou je nog wel je andere wensen op een rijtje kunnen zetten, zodat we met alternatieven kunnen komen en kunnen beargumenteren waarom dit beter is.
Daarmee bedoel ik dus specificaties, schermformaat, functies, budget, etc.

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hoe kan je nou een fanboy zijn zonder dat je Apple producten hebt? Tevens werkt de Apple Watch niet zonder iOS device en zou ik het zeker niet aanraden zonder iPhone.

Zelf heb ik er wel een en het is echt een gimmick. Soms is het handig, maar zeker niet onmisbaar. Het is vooral heel handig als je vaak in gelegenheden bent waarbij het onwenselijk om je telefoon te gebruiken, maar je wel op de hoogte wilt blijven (vergaderingen, op bezoek of in de auto bijvoorbeeld).

• KaiTak
Laten we dit topic sluiten aangezien dit totaal niet gaat zoals ik verwacht had. Was benieuwd of er apple watch gebruikers zijn op tweakers en wat hun bevinden waren / zijn. Misschien heb ik het ook verkeerd verwoord.

• barrymossel
KaiTak schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:11:
Laten we dit topic sluiten aangezien dit totaal niet gaat zoals ik verwacht had. Was benieuwd of er apple watch gebruikers zijn op tweakers en wat hun bevinden waren / zijn. Misschien heb ik het ook verkeerd verwoord.
Dan zou ik eens rustig door dit topic neuzen: [Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Pagina: 1