MX518-achtige muis voor zakelijke omgeving

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dj__jg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-02 17:20
Ik zoek een?
Computermuis voor mijn vader.

Wat is je budget?
50-60 euro, desnoods een beetje meer. 80-90 is echt max.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf een Logitech MX518, die vind mijn vader ook erg fijn (qua formaat en vorm). Helaas is die niet meer in productie. Ik ben dus op zoek naar een muis die vergelijkbaar is met de MX518.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn vader gaat de muis gebruiken in combinatie met zijn werklaptop en eventuele externe monitoren. Sensitivityknopjes zijn een pluspunt maar niet noodzakelijk.

Aangezien hij wordt gebruikt in een werkomgeving het liefst zo saai mogelijk, dus geen ledverlichting, felle kleuren of prints van schaarsgeklede vrouwen. Iets zoals het 3d effect op de MX518 is geen probleem. Als het echt niet anders kan kan ik natuurlijk gewoon de LED's desolderen oid, maar zwart verven begin ik liever niet aan.

Hij hoeft niet speciaal portable te zijn oid, mijn MX518 past makkelijk in z'n laptoptas en als het snoer dan sneller slijt zijn we wel technisch genoeg om die te kunnen vervangen.

Sensorkwaliteit is ook niet echt een punt. Hij speelt geen CS:GO. Wel zou het mooi zijn als hij werkt op minder optimale oppervlakken zoals van die nephoutprints, heb wel een aantal muizen gehad die daar wat ongelukkig van worden.

Hoop dat jullie me iets aan kunnen bevelen, als er verder nog wat informatie bij moet hoor ik dat graag. Ik heb zelf al wat rondgezocht maar met iets als een muis is het erg moeilijk om een product echt goed te kiezen zonder het fysiek te proberen.

Beste antwoord (via dj__jg op 16-09-2016 18:54)

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:40
Logitech heeft die serie toch voort gezet:
MX518 -> G5 -> G500

Nu heb je de M500 die meer op de oude MX518 lijkt.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Alle reacties

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:20
M500?

pricewatch: Logitech Corded Mouse M500

Heeft wel minder knoppen bovenop dan de MX518.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Even met je vader langs de MediaMarkt gaan ?
Ze hebben daar een hele rits aan muizen uitgestald, kan hij ze zelf uitproberen.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • Beste antwoord

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:40
Logitech heeft die serie toch voort gezet:
MX518 -> G5 -> G500

Nu heb je de M500 die meer op de oude MX518 lijkt.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• dj__jg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-02 17:20
Bedankt! Blijkbaar heb ik het bestaan van de M500 helemaal gemist... Alle forums waar ik tot nu toe keek voor een vergelijkbare muis met de MX518 gaven de G500 aan, maar die was inmiddels ook vrij moeilijk te vinden.

De M500 lijkt zeker te voldoen, zal even kijken of ik hem bij de mediamarkt kan bekijken en anders bestel ik hem gewoon vanavond. DPI knopjes heeft z'n huidige muis (zo'n verschrikkelijk ding van Dell) toch niet dus ik denk niet dat hij het bij z'n nieuwe muis zal missen.

Nou heb ik gelijk ook een idee welke muis ik zelf kan kopen als mijn MX518 de geest geeft. (Of, als ze net zoals bij de G400 de mal er aan de binnenkant hetzelfde uitziet, welke muis ik er in kan frankensteinen.)

Heel erg bedankt allemaal, wens jullie een goed weekend :P