Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-09 12:27
Beste medetweakers

Na een update van orgin kan ik de functie sluit orgin na sluiten van game nergens meer vinden.
Dit was toch erg makkelijk omdat windows 10 orgin niet wil sluiten bij het willen afsluiten/herstart van de pc.

Dit wordt toch wel erg storend.

Zijn er mensen die deze optie weer terug gevonden hebben ? Of hier een andere oplossing voor hebben ?

Wat ik zoals gedaan heb

Contact gehad met EA (020-8083219) waarbij ze me niet kunnen helpen en maar een case moest gaan aanmaken.

Internet (Google) Op hans klok gezocht maar ook hij wist geen raad te vinden

Uiteraard Orgin geheel doorgespit alleen niet kunnen vinden.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als het een beta is, zal er toch wel een feedback-functie zijn, ergens in de applicatie of via origin zelf?
En waarom ga je niet (terug) naar de stabiele versie?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Room42 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:57:
Als het een beta is, zal er toch wel een feedback-functie zijn, ergens in de applicatie of via origin zelf?
Die kan ik helaas niet meer vinden welke versie hiervoor was

Heb je misschien een link voor me ? Dat zou echt top zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Origin update zichzelf automatisch waarbij veel gebruikers op de beta gezet worden zonder opt-in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-10 17:08

Sorbo

Uw hulp in huis!

Het is EA, die weten niet helemaal hoe Beta's horen te werken ;) Dit is de nieuwe "stable" versie en dus via de updatefunctie gepusht naar iedere gebruiker. Niet updaten is geen optie, je wordt iedere launch gevraagd om te updaten.

Teruggaan naar een oude versie is onmogelijk, want je downloadt een installer die de nieuwste versie ophaalt bij het installeren. Je kunt dus geen oudere installer zoeken, die downloadt gewoon de nieuwste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Dus zoals ik begrijp kan ik geen oudere versie downloaden en de beta versie uitschakelen in orgin ?

Wat is dan een oplossing ik wordt er gek van als ik de pc wil afsluiten dat orgin weer loopt te piepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kan kijken of je binnen de instellingen van jouw Origin-account een optie hebt waarin je aangeeft geen deel te willen uitmaken van de beta's? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Bizar! :D Niet voor niks dus dat ik EA altijd mijd.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
CH40S schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:08:
Je kan kijken of je binnen de instellingen van jouw Origin-account een optie hebt waarin je aangeeft geen deel te willen uitmaken van de beta's? :)
Ik bezit helaas al een beta waar ik graag vanaf wil

Als ik een oudere versie download gaat dit niet werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Zijn er hier meer mensen die er trouwens last van hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
marcelmaria schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:37:
Zijn er hier meer mensen die er trouwens last van hebben ?
Wat precies, want dat had je nog niet echt duidelijk omschreven in je OP (openingspost) en heb ik dus genegeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Met afsluiten van windows krijg ik een melding dat orgin nog actief is. Dat deze nog gesloten moet worden zodat windows afgesloten kan worden.

actief aanwezig is op de achtergrond waardoor windows hem agressief moet afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Maar hoe lang wacht je? Over het algemeen is een programma dan gewoon bezig met afsluiten, dus gewoon even geduld hebben is dan "the way to go". Dat is wat anders dan, bijvoorbeeld een kladblok dat staat te wachten met de vraag of je het bestand wilt opslaan of niet. Die vraag blokkeert echt het afsluitproces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:16
marcelmaria schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:12:
[...]

Ik bezit helaas al een beta waar ik graag vanaf wil

Als ik een oudere versie download gaat dit niet werken ?
Hij zegt toch ook dat je kunt kijken of je aan kan geven dat je GEEN gebruik wilt maken van bèta's. Hij zou je dan in principe theoretisch (het blijft EA) terug moeten zetten naar de stabiele versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Arunia schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:01:
[...]

Hij zegt toch ook dat je kunt kijken of je aan kan geven dat je GEEN gebruik wilt maken van bèta's. Hij zou je dan in principe theoretisch (het blijft EA) terug moeten zetten naar de stabiele versie.
Dat is het juist als ik het programma opnieuw download krijg ik dezelfde direct weer een beta. (Kan de oude versie niet meer vinden. Dan kan ik idd aangeven geen beta te willen.

de melding duurt maar 2 sec alleen het is storend en vroeg me dan ook af of er meer mensen last hiervan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
marcelmaria schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:38:
[...]

Dat is het juist als ik het programma opnieuw download krijg ik dezelfde direct weer een beta. (Kan de oude versie niet meer vinden. Dan kan ik idd aangeven geen beta te willen.

de melding duurt maar 2 sec alleen het is storend en vroeg me dan ook af of er meer mensen last hiervan hebben
Ik weet niet hoe je zoekt. Maar klik op "Origin" dan op "Application Settings" en in dat venster onder "Client update" op "Participate in Origin client betas".
Die staat bij mij op "Off", maar wellicht even heen en weer zwengelen en uitkomende op "Off".
Wellicht als je hem dan de-installeert en opnieuw installeert, dat je dan wel de oude versie krijgt.

Ben alleen bang dat dit geen beta is, maar gewoon de normale versie.

Ik heb hem overigens nu pas binnen gehaald, dus kan niet zeggen of ik er ook last van heb. Maar heb het met Asus software e.d. ook heel lang gehad. Valt dan weinig aan te doen. Behalve zelf afsluiten.
Dat laatste doe je gewoon door "Origin" en dan "Exit" te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Arunia schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:43:
[...]

Ik weet niet hoe je zoekt. Maar klik op "Origin" dan op "Application Settings" en in dat venster onder "Client update" op "Participate in Origin client betas".
Die staat bij mij op "Off", maar wellicht even heen en weer zwengelen en uitkomende op "Off".
Wellicht als je hem dan de-installeert en opnieuw installeert, dat je dan wel de oude versie krijgt.

Ben alleen bang dat dit geen beta is, maar gewoon de normale versie.

Ik heb hem overigens nu pas binnen gehaald, dus kan niet zeggen of ik er ook last van heb. Maar heb het met Asus software e.d. ook heel lang gehad. Valt dan weinig aan te doen. Behalve zelf afsluiten.
Dat laatste doe je gewoon door "Origin" en dan "Exit" te kiezen.
Als je de mogelijkheid hebt zou je dan ook even willen vermelden dat jij er ook last van hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
marcelmaria schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:38:
[...]

:D Geduld dus! Het is niet storend, je programma's hebben gewoon tijd nodig om netjes af te sluiten. Windows is daar zelf best ongeduldig in en roept al snel dat het te lang duurt. Maar laat hem nou maar gewoon gaan, of koop een snellere SSD/CPU :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb er idd ook "last" van, maar het is voor mij niet zo dat ik het elke keer open heb staan.
Pagina: 1