Toon posts:

Toevoegen Intel Gen7 CPU (Kabylake) in Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de pricewatch is er nog geen optie om bij CPU Series de Kabylake (Gen7) te selecteren, bijv. bij Laptops.
Zou die toegevoegd mogen worden?
Dell heeft bijv. al systemen met deze CPU.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Bij het toevoegen van een nieuw product in de pricewatch kan je dat onderaan vermelden bij "Als er iets niet klopt in de bovenstaande specificaties, dan kun je dat hier aangeven". Dan voegen ze het toe en zetten ze het direct goed bij dat product.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:25:
In de pricewatch is er nog geen optie om bij CPU Series de Kabylake (Gen7) te selecteren, bijv. bij Laptops.
Zou die toegevoegd mogen worden?
Dell heeft bijv. al systemen met deze CPU.
Ga ik van de week doen :)
SmokingCrop schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:34:
Bij het toevoegen van een nieuw product in de pricewatch kan je dat onderaan vermelden bij "Als er iets niet klopt in de bovenstaande specificaties, dan kun je dat hier aangeven". Dan voegen ze het toe en zetten ze het direct goed bij dat product.
Dit gaat alleen net even iets anders dan een 'normale' specificatie. Hier zit een stukje 'matching' code bij, die kijkt naar de ingevulde processor en kijkt of daar een matchende architectuur tussen zit. Kaby Lake ontbreekt hierbij nog, zoals gezegd pak ik dit van de week even op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Aan de hand van dit lijstje: http://www.notebookcheck....on-Steroids.172692.0.html heb ik de nieuwe architectuur ingevuld. Ik heb ze simpelweg gematcht op i3-7xxx, i5-7xxx, i7-7xxx, m3-7xxx, m5-7xxx en m7-7xxx processors, waarbij de laatste twee (nog) niet bestaan. Of eigenlijk wel, want het lijkt erop dat deze onder de i5 en i7-series gaan vallen. Maar mochten ze toch nog m5 en m7's uitbrengen, zijn we in ieder geval alvast voorbereid :)